הרומן האיטי והזהיר שנרקם בין אברהם לספיר, הוא הדבר האמיתי היחיד בבית הזה. על פי התיאורים שנתנה ספיר בתעודת הזהות בכניסתה לבית על האביר על הסוס הלבן, שהוא בעצם העתק הדבק לאחיה שניר, אברהם לא עונה כלל על הקריטריונים. אבל דווקא שם מהמקום הזה של השונות, יש סיכוי שספיר תתאהב באישיות הכובשת של אברהם ונזכה לראות אהבת אמת, כזאת שתשרוד גם אחרי שהמצלמות יכבו.

הטעות הגדולה של האח הגדול: חסר דיירים כמו שחף רז וטליה עובדיה
בלאגן בבית משפחת בורגיל: אמם של שניר וספיר משיבה אש על הפגיעה בבנה

אברהם לגמרי חזק בתוך הסיפור, הוא כל כולו עסוק בספיר, הוא מסתובב בבית כמו שיכור, החיוך לא מש מפניו, כל מריבה מכוערת נראית בעיניו לפתע משעשעת, הוא מביט על כולם מהמקום הקסום הזה שהוא נמצא שנקרא אהבה. ספיר עוד לא שם, היא מתקרבת לשם, לאט ובזהירות, וכשתגיע, השמיים הם הגבול עבור השניים הללו.

לעומתם הזוגיות של שניר ושי ממשיכה להיות לא פוטוגנית ולא רומנטית לצפייה. האגרסיביות של שניהם צורמת מדי על המסך, ובואו רגע נדבר על הפיל שבחדר, מה קורה עם הנשיקה המיוחלת. חודש בבית צמודים לתחת האחד של השנייה 24/7 ועדיין הם לא התנשקו. עם כל הכבוד למשפחה שבחוץ, יש סיטואציות שבהם קשה מאוד להתאפק . אישית לי, זה מרגיש ששי משחקת בשניר.  שהיא בכלל לא בעניין שלו, שהחיזור שלו נעים לה, מעלה לה את הביטחון בבית, גורם לה להרגיש שייכת, ובעיקר עוזר לה לזכות בפוקוס וזמן מסך, אבל הלב, הלב שלה לא שם.

וכמה מילים על גיא איתן, אולי בגלל שראיינתי אותו לפני הכניסה לבית אז דעתי משוחדת מעט לגביו, אבל אני חיבבתי את דמותו מהרגע הראשון שנכנס לבית. אני מצליחה להבין את הביקורות הרבות עליו בבית ובחוץ, יחד עם זאת , הוא עד כה הוא שמר על איפוק אמר את הדברים שלו, גם אם היו קשים להכלה בשקט, ולא באלימות ובצרחות כפי שנוהגים דיירים אחרים בכל עונה. אני מכבדת אנשים שמצליחים לשלוט בעצמם. לעומתו הרבה תרנגולות צרחו דברי זוועה ואיימו, ולהם הצופים סלחו ולמה? כי בחברה המעוותת שלנו, מי שצועק ומרים את הטון הוא בעצם הצודק ורוב העם שלנו רגיל להבין מסרים רק בצעקות ובניבולי פה , זה המקום המוכר והידוע לצערי.

גיא הוא בהחלט זן אחר, בעיני זן מיוחד, ועזבו שנייה שהוא לא משתתף במטלות הבית, גם עזבו רגע שהוא מיושן בדעותיו וקצת שובינסט, זה כבר סיפור אחר לגמרי, אבל הדרך ארץ שלו היא רגועה ונעימה. הוא משדר ביטחון ובעיני דווקא בשקט שלו הוא הרבה יותר חזק מכל דייר אחר בבית.  זה גם הוכחה לכולנו, שדברים שנאמרים בשקט הם יותר חזקים מכל צרחה ושאגה שמשוגרת לאוויר. גם כששרד את ההדחה אמש, הוא שמר על איפוק והתקשה  להאמין שמישהו בחוץ אוהב אותו והצניע בדבריו כשאמר כנראה שיש אנשים שמתחברים אליי.

ונקודה אחרונה, גל קספרס יצאה מהבית כואובה ופגועה. אם לאח הגדול הייתה אפשרות לתקן את התדמית הרעה שנוצרה לקספרס מחוץ לבית ובגינה היא מצאה את עצמה עולה במדרגות בשבת האחרונה, הפרק אמש היה ההזדמנות האחרונה שלו לעשות זאת.

אבל במקום להציג רגעים יותר חיוביים שלה לפני הדחתה, שוב היא הוצגה באור שלילי. שלא תבינו לא נכון, היא הוצגה כמו שהיא באמת התנהגה בבית, אבל לכל אחד מאיתנו במהלך היום יש רגעים בהם הוא מנצנץ ורגעים בהם הוא פחות וקספרס הוצגה על המסך רק ברגעיה הפחות מחמיאים. ליבי יוצא אליה, כי היא עומדת לחוות משבר רגשי לא פשוט כשתגלה כמה תגובות קשות היא קיבלה מחוץ לבית ואיך היא נראתה על המסך. וייתכן שאולי בסוף היום  ייצא מזה משהו טוב, והיא רק תצמח ותלמד מהמשבר.