פרק נוסף ורווי תהפוכות של חתונה ממבט ראשון עבר על כוחותינו. ושוב מצאנו את עצמנו צוחקים, מתעצבנים, תוהים ומקווים, ובעיקר מדברים אל הטלוויזיה למרות שהבטחנו לעצמנו להפסיק עם ההרגל המשונה הזה. אגב, זה לא הולך להיפסק. 

אני יודעת שמרביתכם הייתם במתח בגלל הפרומו לקראת התוכנית אמש, שבישר על משוכה שחוו יוסי וטל, הנשואים הטריים ביותר. תנו לי להרגיע אתכם: הכל בסדר, ניתן לחזור לשגרה, אבל יש בהחלט כמה דברים שאפשר לדון בהם. אז הכל התחיל בחופה. היה טוב מדי, היה אמיתי מדי, וגם כל הדרך אל ירח הדבש הייתה מבטיחה ביותר. בעיקרון לא אירעה שום דרמה גדולה, בני הזוג עדיין מאוד בעד הקשר המתגבש, ועדיין – איזו שיחה מקרית על ניבים וביטויים הרגישה כמו אבן מציקה בנעל היחסים. 

אישית אני חושבת שכל הדיון היה די מיותר, ונפתח בכלל כשחן השתמשה במילת גנאי עדינה שלא קסמה ליוסי. בארוחת הערב באותו יום, התווסף לעניין סיפור הסלנג, ומשם – הדרך לחשש משיפוטיות קצרה ונטולת עיקולים. למרות שהשניים היו יכולים להתעכב פחות על העגה בה הם משתמשים, אפשר לומר שהם יצאו מהמיני משבר הזה בתחושות טובות. הצלחתם, הצלחתנו. 

ונעבור לרותם ורונן, שהתקדמו שלב נוסף אל עבר הבורגניות הזוגית ושכרו דירה משותפת בבת ים. בדרך כלל אחרי שעוברים דירה ומנקים כל פינה ממנה, פוקדים חנות כלשהי לעיצוב הבית ולוקחים מה שרק אפשר. אז זה מה שהם עשו, והאמת שהיה שם רגע מוזר. במהלך השיטוט בחנות, ביקש רונן לקנות משהו לאמו, ונענה בחצי שלילה מבת זוגו החדשה, כדי שיתרכזו אך ורק במלאכה המשותפת. אסייג ואומר שאף אחד מאיתנו לא מכיר את המורכבויות של משתתפי התוכנית, אבל הדרך היחידה להתחבר באמת היא להיות שם האחד בשביל השנייה. גם אם לפעמים זה לא בראש סדר העדיפויות, ומתנות לאימהות של אחרים רחוקות שונות אור. תוספת חשובה: חוץ מזה היה ממש בסדר, הכיוון אופטימי ללא ספק. 

רותם ורוני מ''חתונה ממבט ראשון'' (צילום: צילום מסך קשת 12)
רותם ורוני מ''חתונה ממבט ראשון'' (צילום: צילום מסך קשת 12)

אחרונים חביבים שהבליחו מדי פעם על המסך המרצד הם, איך לא, עינב ורז, שבכל פעם שאני רואה אותם משהו בי נעשה הרבה יותר רגוע. אתמול, הכינו בני הזוג ארוחת ערב, בעוד עינב סוחבת הלך רוח מתוח מעט. ולמה? כי התחושות הופכות אמיתיות פתאום, בשורה נפלאה הטומנת בחובה גם המון סיבות לדאגה. למרות שניסתה, עינב לא הצליחה להעביר את המסר לחברה בארוחת הערב, והותירה סימן שאלה גדול בין הפסטה ליין שניצב על השולחן. 

בדיוק במקרים כאלה, יש את יעל שתציל את המצב. וכך היה. בעיניים בורקות ובמבוכת שיא, סיפרה עינב לרז מבעד לכרית שהייתה על הספה על רחשי לבה. וכך אמר גם בכיר לבה הטלוויזיוני, שאפילו הסמיק מעט נוכח הסיטואציה המורכבת קמעה. במילה אחת – מרגש, ובשלוש – מרגש, תצפו בלופים.