עוד שבוע חלף. הפגנות, מחאות, ויכוחים פנימיים, כל אלו מעמידים במבחן לא פשוט את החברה הישראלית בימים אלה. אני יודעת שמורכב, אני חשה זאת בעצמי, ולא משנה מה כל אחד מאיתנו חושב על העומדים בראש ועל חלומותיהם למערכת המשפט. המועקה הזו קולקטיבית, ונכון לעכשיו, נראה שעלינו להישאר איתה, בתקווה שזה יוביל לבשורות טובות יותר עבורנו כמדינה. עד אז, אפשר למצוא נחמה במכנה המשותף הגדול ביותר שלנו: אהבתנו לנטפליקס. 

חותנים בהפרעה | The Out-Laws

משום מה, תמיד מקפידים לומר לזוג צעיר לפני חתונתו שהוא לא מתחתן רק עם האדם בו בחר בצלילות דעת, אלא עם כל משפחתו. בקיצור, משפחה לא בוחרים, אבל הפעם כאילו כן, במודל של עסקת חבילה. 

כך נפתח הסרט המשונה קמעה שלפנינו. החתן בסיפור, אוון, מנהל סניף בנק קטן, מגלה שנשדד מספר ימים לפני שהוא אמור להפוך מסתם אדם לבעל של מישהי. באופן מאוד מוזר, חותניו לעתיד הם החשודים המרכזיים במעשה. 

אני יודעת מה אתם חושבים - העלילה לא נשמעת כמו משהו שניתן לעקוב אחריו במשך 97 דקות. ועדיין, זו בדיוק המטרה של הפיסה הטלוויזיונית הזו. לא מחייבת, אווילית לעיתים, ומספקת את השירות שביקשנו ממנה: להיות האסקפיזם שלנו עד שנחליט אחרת. 

The Out-Laws (צילום: באדיבות נטפליקס)
The Out-Laws (צילום: באדיבות נטפליקס)

קטן עלינו: טריקים לעיצוב הבית | Hack My Home

גילוי נאות: מאז נדידתי למעון חדש, אני מצויה במסע תמידי לגילוי שיטות לחיסכון במקום. שידה עם תחתית כפולה, מגירה נסתרת, כל דרך בה אוכל לשלב את שתי האהבות הגדולות ביותר שלי: עודף חפצים לאו דווקא רלוונטיים, ואי סדר. 

אז במהלך עוד שיטוט בפלטפורמת הסטרימינג שהפכה עבורנו לבית, נתקלתי בעוד דרך להעביר את זמן המנוחה, אבל הפעם בצורה שבאמת תביא לי ולביתי הקט ערך. בדיוק כמו בשם הסדרה, 'קטן עלינו: טריקים לעיצוב הבית' מאגדת במקום אחד ארבעה אשפי עיצוב המסייעים למשפחות לשנות את הבתים שלהן בצורה חדשנית ומעוררת התפעלות. ולא, לא צריך לשבור קיר גבס או להיפרד מעמוד תומך בשביל זה.

אין לכם שום עניין בנדל"ן, סדר בבית או דחיסת שלל לארונות מבלי שישימו לב? זה עדיין כיף מאוד לצפייה, גם אם אתם חושבים שתמצו תוך דקה. 

Hack My Home (צילום: באדיבות נטפליקס)
Hack My Home (צילום: באדיבות נטפליקס)

אל הלא נודע: רובוטים קטלניים | Unknown: Killer Robots

אין שיחת מסדרון בעת האחרונה שלא תסתיים בתזכורת, ולו הקטנה ביותר, לנושא הבינה המלאכותית הצובר תאוצה כמעט כמו טרנד טיקטוק, מוזר ככל שיהיה. וגם פה, כמו בכל דבר כמעט, הדעות חלוקות לגבי ההשפעה של הרכיב המיסטי הזה על חיינו. 

מה שבטוח בכל ההסתמכות על מכונות, הוא שכדאי להשתמש בהן מאוד בזהירות כשנוגעים להחלטות של חיים ומוות. על כל המשתמע מכך. ב'אל הלא נודע: רובוטים קטלניים', נביט בצד הסודי יותר והמדובר פחות של הבינה המלאכותית, ב־68 דקות שיציבו סימן שאלה גדול מעל הריצה המהירה שלנו אל עבר חידושים טכנולוגיים.

Unknown Killer Robots (צילום: באדיבות נטפליקס)
Unknown Killer Robots (צילום: באדיבות נטפליקס)

פיתוי גורלי | Fatal Seduction

שלום וברוכים הבאים לעוד סדרה שמספר האזהרות שהיא טומנת בחובה מצריך ירידת שורה בתיאור מתחת לשמה. ובואו נאמר שמה שרואים, הוא לגמרי מה שמקבלים. בתוספת הבטחה שאתם צופים במתרחש בהיעדר ילדים בסביבה כמובן. 

בתפריט: נאנדי, מרצה באוניברסיטה שחיי הנישואים שלה עולים על שרטון, מוצאת נחמה בידיו של גבר צעיר ממנה במספר שנים. כשיעלו השניים על רכבת ההרים נטולת הבלמים הזו, מקרה מצער יצריך מנאנדי להתעמת עם הדברים הרבים שניסתה לדחוק הצידה. מעניין, מומלץ באור מעומעם ואווירה אפלולית. 

Fatal Seduction (צילום: באדיבות נטפליקס)
Fatal Seduction (צילום: באדיבות נטפליקס)

יומני הערפד | The Vampire Diaries

אם נולדתם בניינטיז כמוני, צמד המילים 'יומני הערפד' מעורר בכם אחת מבין שלוש תגובות: נוסטלגיה מהולה בחיבה יתרה, אדישות מוחלטת, או ייאוש מוזר אפוף בשעמום. אם הגענו לסיום דבריי, אני מניחה שהבנתם היכן אני עומדת.

אז כן, 'יומני הערפד' היא עוד סדרה אמריקאית טיפוסית על ערפדים, שחרף היותם ערפדים עם צרות הרבה יותר גדולות משל בני האדם, הם מספיקים לבלות את זמנם בהתאהבויות בבני תמותה, דרמות רומנטיות, ואפקטים זולים שהופכים אותם לחיוורים מדי. 

גם כאן זה לא שונה. שני אחים, הערפדים סטפן ודיימון, מתאהבים באליינה, ומכירים לה את העולם שמעבר לדימוי המסתורי משהו. וזה בערך מה שקורה לאורך כל שמונה עונות הסדרה. בגדול, הפורמט שחוק, הערפדים עדיין מזכירים את סרטי הערפדים מלפני מאה שנה, והעלילה - בדיוק כמו שהיא נשמעת. אם בכל זאת, לפנים משורת הדין, תרצו לצפות מעט בשביל לחזור אחורה בזמן, אפשר. במידה ואתם מחפשים משהו מרענן וטוב באמת - זה לא כאן.