את מי מעניין עם מי הגיעה ומה לבשה (נגיד) נטע אלחמיסטר, מטקבק קורא קדוש באינטרנט, ומצטט את כל ידיעת הרכילות, מכף רגלה של האלחמיסטרית ועד ראשה, מה שמעיד שקרא את כל הידיעה הבלתי מעניינת עד סופה, על בוריה, וגם את התמונה בחן ולמד היטב.

תמצאו תגובות כאלו בסוף כל מדור רכילות, מאת ומעט מטקבקים המצהירים שבמצב הנוכחי את מי מעניין וכו'. מומלץ לא להחמיץ. אלו התגובות החביבות ביותר המאשרות, למי שעוד היה לו ספק, שהרכילות עובדת. מציפורן רגלה של אלחמיסטר ועד האופן שבו חלקו האחורי של הביקיני מתגנב אל ישבנה - הציבור רעב, והרכילות עובדת ומוכרת היטב.

סינדי אדמס, שהייתה ועודנה מלכת הרכילות של ניו יורק, נתקלה בתגובות דומות כשהחלה את דרכה הרכילאית לפני עשרות שנים בעיתונות הניו יורקית. הסדרה בת ארבעת הפרקים “מלכת הביצה" מתארת את דרכה של אדמס לאורך השנים הללו, בין מלכים, נשיאים, אילי הון ומיליארדרים, שחלקם הופתעו למצוא עצמם בין דפי העיתונות, וחלקם השתמשו בה לתועלת שני הצדדים.

אדמס כיום בת יותר מ־90, מטופחת, מלאת אנרגיה, ממשיכה להסתובב בחוגי החברה הגבוהה בניו יורק ולעדכן את קוראיה במידע המרתק שמפרט מה לבשו האלחמיסטריות של מדיסון אווניו, והציבור שבתפוח הגדול אומר לעצמו, את מי זה מעניין, וקורא בשקיקה כל פרט.

לראות או לוותר: לראות. חטיף ניו יורקי חביב ועסיסי.