המשך פרק מפגש הזוגות והפעם הפרק המעניין יותר. מדהים לראות איך כשכל הזוגות ביחד, כולם מדגמנים זוגיות טובה, אבל כשמפרידים אותם לשיחת בנים iבנות פתאום יוצא המרצע מן השק. תשים חבורה של גברים מעל גיל 30 לשיחה רצינית, וכל מה שהם ידברו עליו זה רגשות. כל אחד בשיחה משתף בסיפור שלו, בשריטות שלו ובפגיעות שלו וזה מקסים לצפות. מי אמר שלגברים אין רגשות.

יוסי משתף את הבנים שמעולם לא גר עם מישהי, ולמרות זאת, מאז שעברו לגור ביחד זה מרגיש לו טבעי. יוסי, בטח שזה מרגיש טבעי עברו שבועיים. גם רון מעולם לא גר עם מישהי, וזה בכלל מפתיע כי כל קשר בין רון לרווקות הוא מקרי בהחלט בעיני, הוא נולד נשוי. 

בינתיים בשיחת בנות, טל משתפת שרון כבר אמר לה שהוא אוהב אותה, ובעיני, המהירות הזאת גורמת להרים מיליון גבות. איך אפשר להתאהב כל כך מהר? ונגיד התאהבת, איך אתה מרגיש בנוח להגיד את זה כל כך הרבה פעמים, לכל כך הרבה אנשים ישר על ההתחלה. אבל היחסים האלה הם הדדיים ולכן אני מאחלת להם הצלחה רבה ובן זכר עוד השנה בעזרת השם. עם הזמן שיחת הבנות מידרדרת לשיח על הקפאת ביציות, איך לא. כל אחת מתארת את התחושות שלה סביב זה, והתפתחה שיחה חשובה מאוד דווקא על הקושי הרגשי בתהליך. 

חוזרים לבנים, שם משה משתף את הבנים בקושי שלו עם הגיל של נועם. ובאופן כללי משתף אותם שקשה לו מאוד לשמור דברים בבטן. מצידה של נועם, כך היא משתפת את הבנות, פתיחות היתר הזאת גורמת לה להסגר ולא לחשוף את עצמה בתוך הקשר.

בניגוד לקושי של נועם לחשוף, רותם משתפת שאצלה הכול חשוף והאמת שהיא צודקת. ומדהים שדווקא זאת עם הכי הרבה חרדה מהמצלמות ואיך שהיא מצטיירת, דווקא מצטיירת הכי פחות טוב וחשופה הכי הרבה לצופה. 

הבנים מאבחנים את רותם כ"חמת מזג" ורונן פשוט אומר שהסיטואציה גדולה עליה, אבל לפחות באותה נשימה הוא מודה שגם הוא לא תלית שכולה תכלת. רונן, משתף שלמרות הפיצוצים בניהם יש לא מעט אינטימיות וקרבה, ומזל שרותם לא שמעה אותו אומר את המילה "אינטימיות" אחרת הייתה עושה סצנה. רונן מוסיף שרותם חכמה וחדה, וכמה שהפיצוצים בניהם הם עוצמתיים גם ההתפייסות עוצמתית ומה שאני חושבת עליו זה שלא הייתי רוצה להיות שכנה של הזוג הזה. דווקא עבור תומר השיתוף של רונן מעורר קינאה, כי הוא מבין שהקשר שלו ושל יואנה הוא בעיקר נוח, מה שחסר להם זה בדיוק העוצמות האלה.

תוך כדי הצפייה אני חושבת על קונספט נחמד- תקרינו לבנות את השיחה של הבנים ולבנים את השיחה של הבנות ולדעתי זה מאוד יקדם את הקשרים. כי כל מה שלא מצליחים לתקשר אחד עם השנייה הם מתקשרים מעולה עם החברים. 

רגע לפני הסוף שניר פתאום אומר "כולם מדברים על רגשות" (סופרייז אתה בתוכנית היכרויות). מבחינת שניר, תנאי סף להתחלה של קשר זה משיכה והוא מה לעשות, לא נמשך למור. ברצינות, אם יעבור שם גמל, גם לגמל הוא יגיד שהוא לא נמשך למור, ובאופן כללי, שניר לא הייתי צועקת את זה בכל מקום כי זה בעיקר מוציא אותך לא טוב. משה משתף את שניר, שבשבילו משיכה זה לא רק מראה אלא הרגש והאופי והשיח, והוא צודק. כל כך נהניתי מהאינטרוונשן שהבנים עשו לשניר. סוף סוף האירו את עיניו שנראות זה לא הכל ורושם ראשוני לא מדד הכרחי למשיכה. הם גם אמרו לו את זה מאוד יפה- אתה חוסם את עצמך. כלומר, אין שום בעיה במור, היא מעל ומעבר, הבעיה היא בך כי אתה חסום ולא מאפשר לעצמך. אפשר לזרוק לפח 10 פגישות פרטניות עם הפסיכולוג כי השיקוף שהקבוצה עשתה לו היה שיקוף מדויק. 

מהצד השני, מור משתפת את הבנות ששניר לא נמשך אליה, וזה קשה ומתסכל והיא לא רגילה לסיטואציה, ולי בגדול בא לחבק אותה. יום למחרת היה גשם ללא ההפסקה, ואני אגיד דעה לא פופולרית, שניר צדק. מזו החופשה עולב הזאת? מה הקשר להביא אותם באמצע החורף למדבר?? הם ישנים עם חרמוניות והגשם לא הפסיק לרדת.

אגיד כמה מילים על רז ועינב, הם שני חייזרים אומנם, אבל שני חייזרים חמודים. עינב שתדעי, שמי שתתחתן עם רז, תהיה מאושרת. היכולת של רז להפוך כל חרדה ולחץ של עינב, ויש כאלה, להומור ולמשחק זה מעורר השראה. 

אחרי האקרו יוגה, שהיה קרינג' לא נורמלי, התיישבו הזוגות לאכול, ויחסית לזוג חייזרים, עינב ורז מודעים היטב לחרדה החברתית וחוששים שאף אחד לא ירצה לשבת לידם. מעניין על מה זה יושב (סטגדיש). בכל מקרה, רז מזהה את הלחץ החברתי של עינב, והופך אותו להומור. הוא לא מבטל את הלחץ שלה, בדיוק הפוך! הוא נותן לזה לגיטימציה בכך שהוא הופך את זה למעין בדיחה פרטית. 

ולמרות הלחצים בסוף התיישבו לידם חן ויוסי ורונן ורותם. במהלך הארוחה נפתח מה שהיה בין רונן ורותם בירח דבש ורז מצליח לדברר את רונן ורותם ולאפשר להם לדבר על הרגשות סביב זה. פתאום יצא מרותם משהו פגיע ורך מה שעזר לרונן לקלוט שיש עוד צד במערכת יחסים הזאת. אני מאוד אוהבת את התקשורת הספונטנית בין רונן ורותם, כשזה לא טיפול, אלא סתם שיחה עם אנשים.  

אחר-כך רונן ושניר בשיחה מלב אל לב, שכל החצי הראשון שלה היה קולות של חתול והייתי בטוחה שנכנס חתול הביתה, אבל לכשהבנתי שמדובר בקולות רקע של הצילום חזרתי להתרכז בשיחה שלהם ומה שבעיקר בלט לי היה ההבדלים בזוגות. מצד אחד יש את רונן, לרונן יש את המשיכה והרגשות אבל אין כימיה טובה, ולשניר יש כימיה מדהימה אבל אין את המשיכה והרגשות. וקשה לי להודות בזה אבל נראה שהמשיכה ניצחה את הכימיה. כי אחרי הסופ"ש הזה אני מבינה שלקשר של מור ושניר אין כל כך סיכוי בעוד שלקשר של רותם ורונן יש.

שניר תקוע בשלו, כמו שהוא אמר- הוא בתוך חדר סגור בלי דלתות. הייתי רוצה להיכנס לשניר לראש, או לפחות לראות את האקסיות, כי אשמח להבין מה עוצר בעדו מלראות את היופי של מור. כנראה, שאין קשר למור, אלא לשניר עצמו שמקובע ב"לא" מהרושם הראשוני ושם זה נעצר. גם רונן בשיחה הזו מבין שגם עבורו הקיבעון לא משתלם. ואומנם יש תסכול סביב הקושי לקדם את הקשר, ולפעמים זה אפילו קשה יותר דווקא כשיש משיכה ורגשות ועדיין לא מצליחים אבל יש עם מה לעבוד במקרה הזה כי יש רצון. 

בדרך הביתה, אנחנו שומעים מהזוגות, שרובם יצאו מאוד מחוזקים מהסופ"ש. יואנה מפתחת שיח על כוח המשיכה כדי להודות בפני תומר שהיא נמשכת אליו ורוצה אותו, מה שעוזר לך אחותי. טל ורון מאוהבים כרגיל, ברצינות, אין להם שום הצדקה להמשיך להשתתף בסדרה הזאת לא צופה עניין בגזרה הזאת, אפשר ישר ללהק אותם להישרדות זוגות, נראה לי הם מספיק חזקים. חן ויוסי ממשיכים להפגין זוגיות טובה יציבה ותקשורתית, עינב לומדת לבטוח ברז, ועוד כמה סיפורי הצלחה 

לעומת כולם, בשיחה בין שניר ומור, הוא חוזר שוב שהוא לא נמשך והיא יושבת שם וחוטפת בוקס אחר בוקס בבטן. הוא אומר לה שהוא לא רוצה אותה, אבל היה רוצה לרצות אותה, והיא מבינה שהוא אומר את זה כי הוא פשוט לא רוצה לפגוע בה. אבל בכנות, כבר פגעת. פגעת כי מעולם לא ניסית ומעולם לא נתת צאנס. בא לי שמור תתקומם, תתעצבן, אבל היא מגיבה בקור רוח ומבקשת לישון בביתה הלילה. שניר אומר שהוא צריך להתבשל במיצים של עצמו, ולפחות הוא מבין שבסיפור הזה, הוא הבעיה. מור מחפשת פרטנר, לזוגיות, לאהבה ושניר בעיקר מחפש משיכה הם לא באותו מקום.