מגיש וכתב החדשות בקשת 12, ירון אברהם, ראיין הערב (רביעי) את איתי ושירן שיליאן, הורי פעוט שעבר התעללות ב"גן סיגל" בהוד השרון. בעקבות התיעודים והעדויות הקשות, אברהם נחנק מבכי במהלך הריאיון.

"אילולא היו מצלמות, לא היינו מסוגלים לעשות כלום", אמרו ההורים. אברהם ענה: "אני מודה שאני מסתכל עליך וממש קשה לי. איך ממשיכים?". לשאלתו, ענו ההורים כי הם עדיין בטראומה מהמקרה הנורא.

כזכור, רואן עבד אל חי, תושבת טירה בשנות ה-20 לחייה שעבדה כסייעת בגן בהוד השרון, נעצרה בחשד לפגיעה בפעוטות בגן. מעצרה של הסייעת הוארך שישה פעמים בבית המשפט, לאחר דיונים רבים בעניינה. הסייעת חשודה בשורה ארוכה של מעשי התעללות חמורים מהרף הגבוה ביותר כלפי פעוטות ששהו בגן בו עבדה.

עם התקדמות החקירה אספו חוקרי תחנת כפר סבא ראיות נוספות על ידי צפייה במצלמות האבטחה בחשד להתנהגות אלימה של הסייעת כלפי מספר פעוטות בגן הכוללת הטחה על המזרון והכאת הפעוטות ועצרו אותה פעם נוספת. בדיון השני בעניינה התייחס נציג המשטרה לחלק הראשוני מהתיעודים, תוך שהוא מציין שמדובר בפרשה חמורה יותר מפרשת כרמל מעודה. בדיון שהתקיים בעניינה, הזילה השופטת דמעה וציינה שעד כה נחשפה לסרטונים המתעדים 13 קורבנות שחוו מעשי התעללות מצד הסייעת. מחומר החקירה שהונח לפתחו של השופט אבנון כדי להבין את חומרת המעשים, ושלח את הצדדים להגיע להסכמה על הארכת המעצר בשישה ימים, תוך שהוא מציין שלדיון הבא המשטרה תגיע כבר עם הצהרת תובע בדרך לכתב אישום חמור.