"קים נגד קניה: הגירושים", יס VOD

“עיצוב בלתי נראה הוא הפתרון של העולם", או משפט מעין זה, אומר קניה ווסט באחד מרגעי הפרק הראשון בסדרה “קים נגד קניה: הגירושים". איזה עיצוב, מה בלתי נראה? איך, נגיד, הרעב העולמי, או תפוצת הנשק הגרעיני, יבואו על פתרונם בעזרת אותו עיצוב נראה או בלתי נראה - את אלה קניה לא מסביר. הוא מסתפק בשיגור המשפט הסתום הזה לחלל, והנה, עושים מזה סדרה.

אתה יושב דקות ארוכות מול המסך ובראשך מתחוללת סחרחורת, שעה שאתה מנסה להבין מה מתרחש פה. גם באמריקה המטורפת, שבה מציאות ממשית וטלוויזיה מתערבבות לעיסה אחת חסרת גבולות, קשה לעשות סדר בבלגן הזה. בטח כשמדובר בקניה ווסט המטורלל, ובמשפחת קרדשיאן, חלוצת המהגרים שעזבה את העולם שבו אנו חיים ועברה להתגורר במסכי הטלוויזיה. מי ביקש חייזרים ולא קיבל? הנה לכם הקרדשיאנס.

אחרי רבע שעה כזו, כשהסנטר שמוט למטה, הצופה נכנס למחילת ארנב קרדשיאנית רגילה. אתה יודע שלפניך קשקוש הוליוודי מוחלט, אין לך דרך להסביר לעצמך למה אתה צופה בזה, ובכל זאת אתה על זה. קניה אמר ככה, קים עשתה ככה, והנה לעיניך מתרחש הפלא הקרדשיאני הרגיל, היכולת האלכימית של המשפחה הזאת להפוך זבל לזהב. עובדה: עברה כמעט שעה של פרק, ואתה עדיין על זה. לא הלכת לשומקום. לך תבין את זה.

לראות או לוותר: מדור זה לא ימליץ לעולם לצפות במשפחת קרדשיאן. יחליט הצופה בעצמו.