ינון מגל וחיים לוינסון פתחו הבוקר (ראשון) בשיחה קולחת על ענייני היום בתוכניתם ברדיו 103fm, כאשר ינון בחר להשמיע את שוש פוליאקוב בפתח התוכנית, שאמרה כי היא מוכנה לדו קיום, אך לא עם החרדים. כל זאת במסגרת התוכנית הסאטירית 'מה ש'תגידו' ב־'כאן11'.

רוצה להיכנס לאירוע: האם אייל ברקוביץ' בדרך לפוליטיקה?
"קים נגד קניה: הגירושים": מי ביקש חייזרים ולא קיבל?
 
חיים ניסה להסביר לחברו להגשה כי הפעם פספס את הבדיחה, "כל הדמות שלה היא שהיא שונאת את כל העולם גם את הבת שלה גם את הנכד שלה שמגיע מידי פעם לתוכנית. היא דמות קומית מדהימה. כל הקטע הזה שהם מיזנטרופים וממורמרים, תצפה בתוכנית אתה תצחק. לא ראית את הקטע המלא, נכנס מנדי גרוזמן (משתתף בתוכנית) והסביר לה שהוא חרדי". 

ינון לא השתכנע ואמר: "היא בעד דו קיום, לא עם החרדים - הבנו, צחוקים, עניינים. ברור שהיא מצחיקה, זה מצחיק אבל הסנטימנט של אנשים שאומרים שילכו עם הערבים, מדברים על דו קיום כל היום 'חייבים לעשות שלום', ועם החרדים? להשמיד אותם". על כך לוינסון ענה: "אני מאוד מציע שתצפה בתוכנית, זה הזוג הכי מצחיק בארץ. היא דמות קומית מדהימה".

ינון התעקש: "אחרי שאמרנו את זה, הסנטימנט נשאר שהיא בעד דו קיום לא עם החרדים". לוינסון הגיב: "יש במדינת ישראל מתח בין חרדים לחילונים, ובמקום לטפל בו רק מלבים אותו מסיבות פוליטיות".

מגל ולוינסון גם התייחסו להפגנות בחופשת נתניהו. מגל:"תקשיב למישהי, שנראית מהנורמליים שלכם, ותקשיב למה שהיא מדברת על הביקור של ביבי ברמות. היא מדברת לתושבים שלחוצים מהביקור. 'אנחנו יכולים להוריד לכם את הדירוג', כמו גרגרמל". לוינסון השיב: אתה יודע שאתה מסלף את הדברים של שוש פוליאקוב כדי ללבות שנאה, אז מה אתה מטיף לאחרים כל היום? אצלך כל חילוני שאומר משהו זה כל החילוניים, אני חושב שהמטרה היא להיאבק בקיצוניות, אתה, זה לא מעניין אותך להיאבק בקיצוניות". 

בהמשך חשף מגל חלום שנגלה אליו: "חלמתי שיש לי מפגש עם בן כספית, שהוא בא ויש לו תנאי שאני לא אקטע אותו. ואני אומר לו בן תקשיב, זה הפורמט. זה רדיו. אתה לא רוצה לשמוע מה החלום? אתה נורא מרוכז בעצמך אתה יודע? אתה חייב להביא את עצמך לידי ביטוי".
לוינסון ענה בתגובה: "אני צריך את ההנחיות שלך בתור שופר. ראיתי מספר ראיונות עם נתניהו על שאין פסקת התגברות. אני רואה כותרת שהחרדים מתעקשים על פסקת התגברות. זה אומר שאין פסקת התגברות או שאין אותה עד שגולדקנופף דורש פסקת התגברות?".

על כך השיב מגל: "אתה נתפס על בן אדם כמו רוטווילר ולא מפסיק להעליב אותו".