המציאות, כפי שטפחה על פנינו לפני יותר מחודש ימים, עדיין מורכבת מאין כמותה. מצב הרוח לא בשמיים בלשון המעטה, הניסיון לתפקד כעבר לא תמיד מצליח, והמקרר עובד שעות נוספות. או שלא עובד בכלל. וזה הגיוני לחלוטין. כולנו בדיוק באותו המצב, בורחים בכל רגע נתון למחשבות מייסרות על החטופים, על החיילים המסכנים את חייהם עבורנו, ועל כל אלו שנאלצו להתפנות מביתם בלי התראה מוקדמת. אתם לא לבד. וגם בסוף השבוע הזה, כדאי שתיקחו הפסקה מהדאגות והחשש מהעתיד לבוא. בשביל זה יש נטפליקס.

קופה ראשית | Kupa Rashit

אפתח בהקדמה: אני ממש לא באה לספר לכם על קופה ראשית רבתי, או על סניף שפע יששכר ביבנה שהפך לנקודת אור בחיי מהרגע שהכרתי אותו. כ אין לי ספק שכל אחד מכם כבר מאוהב ברמזי, שירה, כוכבה, ניסים, אנטולי, פרנקו, צ'יבוטרו, ואפילו באמנון, גם אם אנחנו שומרים את זה בסוד.

חשוב לי רק לנצל את תחילת טורי כדי לספר לכם  שגם העונה הרביעית של הסדרה המוקומנטרית המצוינת עלתה כבר לנטפליקס, מה שאומר שאת הסופ"ש הזה בהחלט ניתן לצבוע בגווני בורדו, ולהתנתק מהבחוץ עד כמה שאפשר. 

אז מה מחכה לכם בסיבוב הרביעי? צדדים חדשים ומפתיעים של אנטולי, היכרות מעמיקה יותר עם רמזי, עצבים שיחצו גבולות בגזרה של כוכבה, ועוד דרכים שונות ומשונות בהן מצליחה שירה להפוך את הסופר להפך הגמור מאי ירוק בים. אתם רק צריכים ללחוץ על הפליי. שיהיה לכם שפע של יום. 

חתונה בהפתעה | Marry Me

מאחר ואי אפשר אפילו לכתוב את המילה אסקפיזם מבלי לכלות כשעתיים מהיום על קומדיה רומנטית, לפניכם סרט עמוס כוכבים שגם מצליח להיות לא כזה נדוש הפעם. ב־112 הדקות הנ"ל, ג'ניפר לופז, הנכנסת לנעליים המוכרות למדי ככוכבת פופ בשם קאט, עתידה להינשא בקרוב למאלומה, המשחק כאן את באסטיאן, כוכב רוק מושחז. כמעט שכחתי: השניים אמורים להתחתן בהיכל המדיסון סקוור גארדן. סולידי למדי. 

במקרה מקרי בהחלט, בדיוק כמו בקומדיה רומנטית טיפוסית, מגלה קאט שבן זוגה  בוגד בה עם העוזרת שלה, מה שגורם לה להתחתן בהחלטה של רגע עם מישהו מהקהל שלה, צ'ארלי שמו (אוון וילסון), רק כי אחז בשלט הנושא את הכיתוב "תתחתני איתי". לא צפיתם את זה, נכון?

בקיצור, העניינים מסתבכים, ומסתדרים, ומסתבכים שוב, ומעל הכל ניצבת ג'יי לו במלוא תפארתה, במשחק סביר ללא ספק בהשוואה לסרטיה הקודמים. אמנע הפעם ממשחקי מילים על שובה אל הבלוק, ואומר שהסרט עושה את העבודה.

Marry Me (צילום: נטפליקס)
Marry Me (צילום: נטפליקס)

גנבות | Wingwomen

ומטראש אחד מופלא, לטראש נוסף לא רע בכלל. חשוב לומר שבניגוד לחתונה ולרומנטיקה שבאוויר, בגנבות יש לנו לא מעט אלמנטים של סרטי פעולה, לידיעת כל מי שמעוניין לוותר על אקשן בימים אלה. 

במידה והעובדה שזה סרט מעולה שכנעה אתכם, זמן לפרטים נוספים. אז הכירו את קרול (מלאני לורן, שגם ביימה את הסרט), חצי מפאוור קאפל שבראה עם אלכס. וכפי שוודאי הבנתם מהשם, השתיים מבלות את זמנן בגניבת כל מה שנקרה בדרכם, בעודן מצדיקות כל פעם מחדש את המוניטין שלהן כפושעות מן המניין.

ברגע בו אנחנו פוגשים את הצמד, חפצות קרול ואלכס לעזוב את הקריירה שפיתחו, הראשונה כדי להבטיח לתינוק שבדרך חיים בטוחים, והשנייה, איך לא, כדי לחוות אהבה אמיתית. אך מה הן יעשו כשהבוסית שלהן תסרב לשחרר אותן לטובת שגרה קצת יותר נורמלית? התשובה בטח ברורה, ועדיין - הסרט מצליח להיות בשורה מרעננת בכל הנוגע לסרטי אקשן, וממש לא רק בגלל שהוא מכיל בעיקר נשים. יישר כוח. 

Wingwomen (צילום: נטפליקס)
Wingwomen (צילום: נטפליקס)

החצר האחורית של גן העדן | Surviving Paradise

ריאליטי. לונג טיים נו סי. מוכר כבר שנים כדרך נפלאה לשכוח כמה זמן צפינו בטלוויזיה, ובעיקר מה יש לנו לעשות כדי להרגיש פרודוקטיביים.  מאחורי השם המצודד משהו ניצבים צעירים וצעירות נאים למראה, המתחרים על מקום בווילה יוקרתית ופרס כספי מרשים. כדי לעשות זאת, עליהם לכרות בריתות הדדיות, בתקווה שלא ייאלצו לגלות שנותרו ללא פרטנרים. 

במידה והם פחות מצליחים לקבל כסף או להתקדם במונחי המשחק, ייאלצו המתמודדים לבלות לילה בחיק הטבע, בעוד רובם ככולם מעולם לא ישנו במבנה שהכיל פחות מארבעה קירות. וככל שזה יקרה, אנחנו נהנה יותר. בהצלחה. 

Surviving Paradise (צילום: נטפליקס)
Surviving Paradise (צילום: נטפליקס)

הבריחה מלהבות תאומות | Escaping Twin Flames

זה מתחיל כמו סיפור יפה. ג'ף ושליאה, בני זוג שמצאו האחד את השנייה וראו כי טוב, החליטו, לכאורה, להקדיש את חייהם למציאת זיווגים. עד פה נשמע סביר, אם כי מיותר מעט במציאות הקדחתנית ורוויית אפליקציות ההיכרויות הבאה לפתחנו. אבל לא משנה. 

אחרי שאיתרו השניים מספיק רווקים על מנת לשדך להם את שאהבה נפשם, התברר, ממש כמו בסיפור נוכלות קלאסי, שהפרויקט שלהם שזכה לשם 'להבות תאומות' איננו אלא כת מסוכנת וממומנת היטב. 

באופן מפתיע, הבעיה בסדרה נעוצה דווקא במפרנסיה העיקריים של הכת. חרף האמפתיה שמצליח הדוקו לגייס, נדמה כי הסיפורים עדיין נראים מופרכים, מוגזמים ומכמירי לב מדי, בצורה שממש לא מאפשרת כל סוג של הזדהות. וכל זאת גם כשמדובר בזוג שרלטנים נבזיים ביותר. רציתי להתחבר, ניסיתי לתפוס צד ולהתעניין במתרחש, אבל הכל הרגיש טו מאצ'. אפילו בשביל אמריקאים.

Escaping Twin Flames (צילום: נטפליקס)
Escaping Twin Flames (צילום: נטפליקס)