בכאן 11 תעלה בקרוב התוכנית "תשמעו סיפור" עם בן שני, ובה העונה הראשונה תוקדש לסיפורים שקרו ב-7 באוקטובר ותשודר בשני חלקים. הראיונות ילוו באיורים של אבי א. כ"ץ, יוני גודמן (ואלס עם באשיר), לנה גוברמן (לאן נעלמה אנה פרנק) ויניב שמעוני.

מדובר תוכנית אירוח חדשה בהגשת העיתונאי בן שני, שמראיין אורחים שיש להם סיפור ייחודי לספר שמהווה סיפור השראה. העונה הראשונה מוקדשת לסיפורים שקרו ב-7 באוקטובר, וישזרו בתוכם גם סיפור של מי שנרצחו או נהרגו בקרב באותה שבת, והפרק יוקדש לזכרם.

הראיונות מתקיימים באולפן ענק שמעוצב כאולפן רדיו ישן, ומלווה באיורים של טובי המאיירים בארץ, כך שהחוויה שהמרואיין מספר עליה מתורגמת לאיורים מורכבים שיש בהם תנועה, ושמטרתם להפעיל את הדמיון אצל הצופים ולייצר שכבה נוספת לסיפור.

שתי התוכניות הראשונות ישודרו ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל: התוכנית הראשונה תשודר בערב יום הזיכרון בשעה 22:15, האורחת בתוכנית היא איילת אפשטיין - חברת קיבוץ כפר עזה, ואמא של נטע אפשטיין שנהרג בשכונת הדור הצעיר של הקיבוץ. נטע קפץ על רימון שזרקו המחבלים לתוך הממ"ד שלו כדי להציל את ארוסתו, אירן שביט, שהייתה שם איתו. איילת אפשטיין שהסתתרה בממ"ד במרחק 300 מטר ממנו,  איבדה חמישה מבני משפחתה באותו יום בכפר עזה.

התוכנית השנייה תשודר ביום הזיכרון בשעה 11:55, האורח בתוכנית יהיה יאיר אביטל - מפקד כיתת הכוננות של קיבוץ בארי. בבוקר 7 באוקטובר הוא יצא מהבית להגן על הקיבוץ, והשאיר מאחור את אשתו וילדיו. מהר מאד אביטל נכנס ללחימה מול המחבלים ונפצע. הוא פונה למרפאת השיניים של הקיבוץ, וקיבל שיחת טלפון מאשתו שמודיעה לו שמחבלים נכנסו אליהם הביתה. המחבלים הגיעו גם אל המרפאה והשתלטו עליה. הוא התחזה למת, ובמשך שעתיים שכב על הרצפה והקשיב למחבלים סביבו, וכך, בסופו של דבר, ניצל.

שתי התוכניות הראשונות ישודרו ביום הזיכרון ב-כאן 11 וב- כאן BOX. התוכנית הראשונה תשודר בערב יום הזיכרון בשעה 22:15 - בה תתארח בה איילת אפשטיין מכפר עזה ששכלה ב7/10 חמישה מבני משפחתה. התוכנית השנייה תשודר ביום הזיכרון בשעה 11:55 - בה יתארח יאיר אביטל, מפקד כיתת הכוננות של קיבוץ בארי. החלק השני של העונה ישודר באוקטובר 2024, בציון שנה לשבת השחורה.

פרקים נוספים, בחלק השני של העונה ישודרו באוקטובר 2024, ובהם ראיונות נוספים עם ניצולים מהטבח ועם לוחמים שנאבקו באותו יום על הצלת התושבים וסגירת הגבול.