"סטורמי דניאלס", יס דוקו

בסיפור הזה אין צדיקים. כל המשתתפים מגלגלים עיניים לשמיים, מייבבים על העוול שנגרם להם, על הפגיעה התדמיתית שנגרמה לאנשים צדיקים ושומרי חוק כמותם, ואיכשהו אפשר להיות בטוחים שאיש מהם כבר לא יגיע לשורות הראשונות בגן עדן.

חבר עוצמה יהודית ביצע פרובוקציה בשידור, אב החטופה הזדעזע
"יכול ללכת לעזאזל": הסנאטור האמריקאי נעמד שוב לצידה של ישראל

ראשיתו של הסיפור, למי ששכח, היא בימים שלפני הבחירות לנשיאות ארצות הברית בשנת 2016. דניאלס הייתה אז חשפנית ושחקנית פורנו מצליחה ומבוקשת. כדי לא לפגוע בסיכויו של טראמפ להיבחר ובמטרה למנוע את הגעת הסיפור לאוזניה של רעייתו של טראמפ מלאניה, שילם לה עורך דינו של הנשיא מייקל כהן 130 אלף דולר, בתמורה לחתימתה על הסכם שתיקה. איכשהו התפוצצה השתיקה, ודניאלס טענה כי בשנת 2006 ניהלה רומן עם הנשיא טראמפ, שביקש ממנה כי תצליף בישבנו, וכי האקטים המיניים איתו היו לה בלתי נעימים וכי ניסתה לא לחשוב עליהם במהלכם.

ראשון ליפול היה עורך הדין כהן, שהודה כי שילם לדניאלס את הסכום המדובר. כהן נשפט לשנת מאסר וריצה אותה. דניאלס חמקה איכשהו מסעיפי הפרת ההסכם הכובלים, ולשאלות התקשורת הרעבה השיבה כי אכן התנהל רומן בינה לבין מי שעתיד להיות נשיא ארצות הברית. טראמפ תבע אותה על הוצאת דיבה. דניאלס תבעה אותו בחזרה. מדינת ניו יורק תבעה את טראמפ למשפט המתנהל בימים אלה במנהטן ומושך תשומת לב תקשורתית רבה.

הסרט "סטורמי דניאלס", המשודר בימים אלה, מתאר לראשונה את האירועים מנקודת ראותה של דניאלס. היא משתפת פעולה עם ההפקה, מכניסה אותה לביתה, מתיישבת מול המצלמות על ספת ביתה ברגליים יחפות ומספרת בגילוי לב על השתלשלות העניינים. היא לא מסבירה כיצד ומדוע הגיעה למצב שבו קיימה יחסי מין שבהם לא רצתה עם מי שעתיד להיות נשיא ארצות הברית, ולמה לקחה לכיסה 130 אלף דולר על אירוע שבוודאי לא מוסיף לה כבוד. טראמפ מצדו טוען שכל הסיפור הוא שקר מוחלט, ואולי הוא אכן דובר אמת, רק שאנחנו כבר מכירים קצת את טראמפ. לפעמים יוצא שהוא סוטה קצת מהאמת. לפעמים קשה להאמין שמאה מיליון אנשים פלוס־מינוס באמריקה חושבים שהוא ראוי להיות הנשיא שלהם, אבל בעצם זה קצת לא מפתיע. יש מקומות נוספים בעולם שקשה להאמין שיש בהם הרבה רבבות ואפילו מיליונים שבוחרים בטיפוס מפוקפק שיהיה המנהיג שלהם, אבל רק במאמר מוסגר.

דונלד טראמפ צריך לשכנע עכשיו עוד 12 מושבעים פלוס שופט אחד שהוא מטפס לו קבוע על העצבים באמיתות הטענות שלו שהוא לא קיבל מכות בטוסיק מסטורמי דניאלס. לא מעט מצקצקים בלשונם על כך שהנפגעת בסיפור הזה על לא עוול בכפה היא דווקא אשתו של טראמפ, מלאניה. תנוח דעתם של המרחמים. לא צריך לרחם על מלאניה. היא יודעת בדיוק כבר שנים רבות איזה פרח גדל בערוגה שלה והיא בוחרת, באופן שלא בדיוק מוסיף לה הדר, לא להעיף לדונלד סטירה ולהעיף אותו לכל הרוחות, אלא להמשיך לעופף במטוס עם הבעל על כל עלילותיו מהאחוזה במיאמי לבית בשדרה החמישית, ללחוץ ידיים לכל שועי עולם ולעסוק במלאכת צדקה - כאמור אין ולו צדיק אחד בסיפור הזה.