לקראת יציאת ספרו האוטוביוגרפי החדש, חושף כוכב סיינפלד, השחקן מייקל ריצ'רדס, כי נולד כתוצאה מתקיפה מינית של אימו. ריצ'רדס מספר כי אחד הזיכרונות המשמעותיים מילדותו הוא הרגע בו התבשר על כך ששיקרו לו לאורך שנים לגבי זהותו של אביו.

עידן חדש בפתח: כל הפרטים על סדרת הטלוויזיה הראשונה על הארי פוטר
עמית סגל נגד התחקיר של דרוקר: "הפרט שהוא שכח לציין"

כוכב סיינפלד אמר כי אימו סיפרה לו בתחילה שאביו נהרג במהלך מלחמת העולם השנייה, ולאחר שלחץ עליה היא שינתה את הסיפור ואמרה שאביו מת בתאונת דרכים. רק לאחר שהגביר את מאמצי החיפוש אחר אביו, אימו הודתה לבסוף בפניו כי הוא נולד כתוצאה מתקיפה מינית נגדה.

אימו של ריצ'רדס סיפרה לו כי רצתה למסור אותו לאימוץ, אבל בסופו של דבר שינתה את דעתה והחליטה לגדל אותו בהורות יחידנית. כוכב סיינפלד אמר כי הסיפור גרם לו להרגיש מלא בכעס לאורך חייו והוסיף, "הייתי צריך להשלים עם הידיעה שאני לא רצוי או שאמא שלי רוצה להיפטר ממני".

ג'רי סיינפלד ומייקל ריצ'רדס (צילום: רויטרס)
ג'רי סיינפלד ומייקל ריצ'רדס (צילום: רויטרס)

"זה בהחלט משהו שהייתי צריך לבדוק במהלך השנים כדי לגלות כיצד הכעס שלי נובע מתוך תחושת נחיתות", הסביר ריצ'רדס, "יש לי מזג וזה נובע מהבלתי רצוי הזה. לא להיות מקובל, לא להיות מובן, לא להיות מספיק טוב כדי שיאהבו אותי". עוד נחשף כי שם משפחתו של ריצ'רדס הומצא כחלק מהסיפור הראשוני שהמציאה אמו כדי להסתיר את הפרטים על אביו.

נזכיר כי בשבוע שעבר השחקן חשף בריאיון למגזין People כי בשנת 2018 גילה שהוא חולה בסרטן הערמונית, זאת לאחר בדיקה שגרתית שעבר. "ללא ניתוח, הייתי מת תוך שמונה חודשים", חשף ריצ'רדס, "חשבתי בהתחלה, טוב, זה הזמן שלי. אני מוכן ללכת. אבל אז הבן שלי עלה במוחי רק כמה שניות לאחר מכן ושמעתי את עצמי אומר, 'יש לי ילד בן 9 והייתי רוצה להיות עדיין פה בשבילו".