המגישה לוסי אהריש ראיינה היום (ראשון) את אביבית יבלונקה, אחותו של החטוף חנן יבלונקה, שגופתו הוחזרה לישראל בסוף השבוע, ופרצה בבכי. אהריש קיימה את הריאיון בקול רועד, ובסיומו לא הצליחה להחזיק את הדמעות שלה. "תודה על המאבק שלכם", היא אמרה לאביבית. "אני אוהבת אתכם מאוד".

צעדה בת אלפי משתתפים: מסע ההלוויה של החטוף חנן יבלונקה
חיסלו מחבל וגילו מנהרה: כך נראה המבצע המיוחד לחילוץ הגופות

אביבית חיזקה אותה וסיפרה על פגישה שקיימה המשפחה עם המגישה, ואמרה: "הספיק לי להסתכל לך בעיניים ולהבין איזה אישה את, התראיינתי אצל הרבה אבל אין מישהי כמוך".

אביבית יבלונקה, אחותו של חנן ז''ל (צילום: אבשלום ששוני)
אביבית יבלונקה, אחותו של חנן ז''ל (צילום: אבשלום ששוני)

בשעה זו מובא למנוחות חנן יבלונקה, שהיה בן 42 במותו. מסע הלוויה יצא מבית הוריו ברחוב יוכבד בת מרים בשכונת תל ברוך צפון בתל אביב, לבית העלמין קרית שאול. בין המלווים הרהים משפחות חטופים ואוהדי הפועל תל אביב. רבים צועדים עם דגלי ישראל ועם דגלים צהובים, אשר גם ישנם כאלו הלובשים חולצות של חטופים. מסע הלוויה עובר ברחובות המובילים לבית העלמין על רקע מחיאות כפיים והנפת דגלי המדינה.

אחותו אביבית אמרה עם תחילת מסע הלוויה, בבכי: "נלווה את חנן עם חיוך, כמו שהוא אהב והיה רוצה". המשטרה סגרה לתנועת כלי רכב את הרחובות בהם עובר מסע הלוויה. אביבית דיברה גם אמש בהפגנה למען החזרת החטופים בקפלן שבת"א ואמרה: "מההתחלה לא היה שום אות חיים ממנו, אני משערת שאחרי השבעה אולי יסבירו לנו יותר, אבל כרגע אנחנו לא יודעים כלום. אף אחד ממי שהיה צריך להתקשר,לא התקשר, וזה הכי עצוב".