בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע בשבוע שעבר את השחקן כאמל אל חלבי בביצוע מעשים מגונים בנערה בת 15, לאחר שהודה בביצוע העבירה. הצדדים יציגו מחר (שני) לבית המשפט את כתב האישום המתוקן, לאחר שניהלו משא ומתן על פרטים נוספים בהסדר הטיעון.

במהלך ריאיון עם אחותו של חנן יבלונקה: לוסי אהריש פרצה בבכי
תוכננה פרישה המונית, שוויץ לא הייתה מנצחת: דרמת הענק בגלל ישראל באירוויזיון | דיווח

הפרקליטות מתכוונת לבקש מבית המשפט לגזור על אל חלבי 18 חודשי מאסר בפועל ותשלום של פיצוי כספי העומד על סך של 50 אלף ש״ח לנפגעת. מחקירת המשטרה שהובילה להגשת כתב אישום, עלה כי אל חלבי ביצע מעשים מגונים בבת של ידידתו בעת שהתארח בביתן לפני מספר חודשים. לאחר שמעצרו הוארך בבית המשפט, הוא שוחרר למעצר בית וכתב אישום הוגש נגדו על ידי פרקליטות מחוז תל אביב בגין ביצוע מעשים מגונים בנערה.

פרקליטות מחוז תל אביב והסניגורית של אל חלבי, עורכת הדין יוליה סיאני, יציגו מחר כתב אישום מתוקן המייחס לו אישומים מקלים ביחס לכתב האישום המקורי שהוגש כנגדו תחילה. עורכת הדין סיאני שמייצגת את אל חלבי תטען לעונש של תשעה חודשי עבודת שירות.

מטעם עורכת הדין יוליה סיאני שמייצגת את אל חלבי נמסר ל"וואלה!": "מפאת כבודם של כלל המעורבים בפרשה ובמיוחד מתוך כבוד לקטינה, אין בכוונתי לשתף בפרטים נוספים על המקרה. יחד עם זאת, חשוב למרשי להדגיש כי זירת ההתרחשויות הנטענות שהייתה בביתה של המתלוננת ואמה כפי שעולה מחומר הראיות, לא הייתה סביבת גידול נורמטיבית לגידול קטינים, מה שהביא לטשטוש גבולות שהושלך כולו עליו שלא בצדק".