השנה היא ___ תשלימו לבד. העולם נהרס כתוצאה ממתקפת חייזרים לא צפויה, וכל שנותר הוא להתחיל הכל מחדש. לא, זו לא התחלה של בדיחה, או צ'יזבט במקרה הזה. ככל שהזמן עובר, התרחיש הזה הופך לפחות ופחות מופרך. כך מתחילה 'מליגן' (Mulligan), סדרה מצוירת אפוקליפטית משהו, שעלתה השבוע לנטפליקס בעונתה השנייה. באופן מוזר, את העונה הראשונה אני ממש לא זוכרת, וחבל.

צמוד צמוד: הלהיט המפתיע של רשת 13 נותן פייט לקשת 12   
'אטלס': ג'ניפר לופז פשוט לא לומדת מטעויות | ביקורת נטפליקס 

אז כן, העולם נחרב, ואמריקה גם היא קמה שוב לתחייה, הודות לקבוצת דמויות סטריאוטיפיות שכולנו מכירים ואוהבים. איש צעיר מדי וזחוח עוד יותר מדי שמקבל את המושכות, יועץ מבוגר, מדענית ששוב נדחקת הצידה בידי גברים, ועוד כמה וכמה מודלים מייצגים כהלכה, הם אלו שנגזר עליהם להקים את הכל שוב מחדש. ספוילר: הם דואגים שהעולם לאחר עדכון הגרסה יהיה מקולקל בדיוק כמו הקודם, אם לא יותר. 

'מליגן' מצליחה להיות אי של שפיות במים סוערים, וכן, בימים אלה גם השתלטות של חייזרים על כדור הארץ נחשבת לשפיות. לא ציינתי שמאחורי הטירוף הזה ניצבת הקומיקאית טינה פיי, וגם ההומור מזכיר את טביעת ידה, למי שמכיר.

טינה פיי (צילום: REUTERS/Lucy Nicholson)
טינה פיי (צילום: REUTERS/Lucy Nicholson)

בקיצור, חדלו מכל מה שאתם עושים (אלא אם כן אתם נוהגים, ואז המשיכו בבטחה עד מחוז חפצכם), תדאגו למשהו טעים, לשתייה חמה, קרה או חריפה (במשורה) שתחמם את לבכם, וקפצו ראש אל תוך אנימציה בוטה וולגרית, שתהפוך למה שלא ידעתם שאתם צריכים. להרחיק ילדים מהמסך, כן? ולהתחיל מהעונה הראשונה.