מגישת מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14, מגי טביבי, נשאה אמש (שלישי) מונולוג נוקב וביקורתי כלפי הממשלה ואופן הטיפול שלה באזור הצפון - מה שכמובן מהווה אירוע חריג בערוץ המזוהה עם תמיכה בממשלה.

״אם לא הייתי ראויה לא הייתי נבחרת״: מגי טביבי מדברת על הכל | ראיון חגיגי

"דין קריית שמונה כדין תל אביב? זה הזמן להתעורר, תרתי משמע. בין דרום אדום לצפון כתום, התמונות הקשות הלילה של שריפות ענק משחיתות אזורים שלמים הן קריאת השכמה לכולנו ובעיקר למקבלי ההחלטות. יותר מחמישים אלף תושבים חיים כבר שמונה חודשים כפליטים בארצם, בלי כל תאריך מסתמן באופק לחזרתם הביתה. יותר מ-4,000 שיגורים מתחילת המלחמה לעבר הצפון שהפך שבוי במשחק של כיפופי ידיים", אמרה טביבי.

"השיא נרשם הלילה עם תשעים מוקדי אש, שבעה מהם רק בקריית שמונה. עשרות אלפי דונמים עלו בלהבות בתמונות שפשוט שורפות את הלב. אז אפשר להמשיך ולספר לעצמנו סיפורים על 'נזק כבד לחיזבאללה' ועל הרתעה שלא קיימת, אבל אי אפשר להמשיך להסתכל לתושבים האלה בעיניים ולהבטיח להם עוד מאלה. אז שבענו מהבטחות מגומגמות. מדיניות של להחליט שלא להחליט דורשת הפעם החלטה. אם התמונות האלה לא יהפכו להיות רגע של מפנה במלחמה בצפון, מה כן? מה שבטוח, ככה לא נראה ניצחון מוחלט, ככה נראה כישלון מוחלט", הוסיפה.