חברת yes ערכה הבוקר מפגש מיוחד ומצומצם לתמיכה ביצירה הישראלית בצל המלחמה, ולחשיפת הפקות המקור החדשות של החברה ל-2024-2025. האירוע התקיים בסימן קריאה להשבת החטופים וגבורת החיילים, בנוכחות שורדי השבת השחורה ולוחמים, כשלכל הנוכחים חולקו סיכות עם סמל החטופים וכן זרי פרחים צהובים. באירוע חשפה yes אינספור הפקות כחול לבן בהשקעה של כ-100 מיליון ש"ח, ביניהם סדרות וסרטים תיעודיים העוסקים באירועי ה-7 לאוקטובר.

מנכ"ל yes, אילן סיגל נשא דברים וציין כי: "הסכום האדיר שהשקענו השנה בהפקות תוכן מקור דווקא בזמן המלחמה, מבטא את המחויבות העמוקה שלנו ליצירה הישראלית, ואת הירתמותנו למאמצי ההסברה בעולם". סיגל הזכיר כי yes היתה גוף השידור הראשון שהעלה סדרת דרמה מאז פרוץ המלחמה- "הטַבָּח", שתחזור לעונה שלישית! סיגל הוסיף שאנחנו לעולם לא קופאים על השמרים או מספקים עוד מוצר גנרי בסיסי, אלא מחויבים כל העת לענות על כל פרמטר אפשרי של איכות- מהתוכן המוביל, השירות הבלתי מתפשר ועד לאיכות השידור שאין שני לה בישראל".     

יוסי אליאס, מפקד בא"ח גבעתי, שעמותת החטיבה אומצה השנה על-ידי החברות  yes ופלאפון, נשא דברים מרגשים על גבורת הלוחמים שמחרפים את נפשם מזה 8 חודשים, על הישגים יוצאי דופן בקרב, התמיכה בפצועים וזיכרון הגיבורים שנפלו. כמו כן, ביצעה נגה ארז (המככבת בסרט תיעודי חדש על חייה) את Come Back Home, השיר למען החזרת החטופים, כשנועה קירל (המככבת לראשונה בדרמת מתח למבוגרים) ביצעה על הבמה את השיר "דימיון חופשי".

בין התכנים שיעלו השנה ונחשפו באירוע (מצורף נספח עם פירוט נרחב אודות כל ההפקות): 

"שחר אדום" - לראשונה סדרת דרמה בכיכובם של יובל סמו, יעל אבקסיס ונעמי לבוב, המבוססת על אירועים אמיתיים שהתרחשו ב-7 באוקטובר, כשכל אחד מארבעת הפרקים מתמקד באירוע אחר: בתפקיד המתנדב אבי ג'אן מאיחוד הצלה שירד עם חבריו באמבולנס להציל חיים בדרום- יובל סמו; בתפקיד סבין תעסה שבן זוגה לשעבר נהרג כשקפץ על רימון, בן אחד נרצח ושניים נפצעו:יעל אבקסיס; סיפורה של איה מידן, רוכבת אופניים מקיבוץ בארי המסתתרת עם צעיר בדואי כששניהם מוקפים מחבלים. בתפקיד איה מידן: נעמי לבוב; שתי צעירות במסיבת הנובה לכודות בתוך תא קטן של שירותים כימיים. בתפקיד עמית אמר- סוול אריאל אור, בתפקיד גלי עמר- נועה קדר.

"תחריר" – דרמת מתח אודות המצור על שגרירות ישראל בקהיר בשנת 2011 בכיכובם של יעל אלקנה ומאור שוויצר;

"NOGA"- סרט תיעודי העוקב באופן בלעדי ואינטימי אחר המסע הדרמטי של סנסציית האינדי-פופ הישראלית, נגה ארז;

"דגן: המלחמה האחרונה"- על ערש דווי, מביא איש הצללים וראש המוסד לשעבר מאיר דגן את סיפורו, ומצלצל בפעמוני האזהרה; "האחיות המוצלחות שלי 4: ספיישל הודו"- הסדרה האהובה בבימויו של גורי אלפי ובכיכובן של נלי תגר ועדי חבשוש, חוזרת;

"זהבי"- בגיל 37, ערן זהבי, הסקוֹרֶר הענק, מתחיל לחשב את סוף המסלול ונותן לנו גישה ראשונה מסוגה אל האמת שלו-בקריירה ובחיים;

"איננה" – דרמת מתח למבוגרים המתרחשת בעתיד טכנולוגי אפל וקרוב, בכיכובה של נועה קירל;

"קוגל" - סדרת הבת של שטיסל בכיכובם של ששון גבאי ומילי אביטל, המספר את סיפורם של נוחעם וליבי, אב ובת, המתגוררים בשכונה חרדית בבלגיה לפני עלייתם לישראל.