מגיש הטלוויזיה והרדיו שי גולדשטיין טען היום (רביעי) כי הוא הותקף ברשת לאחר שפרסם סרטון עם הזמר הים-תיכוני איציק קלה. "מה כל-כך קשה להם לקבל שאיציק קלה הוא גיבור תרבות של נעוריי?", כתב גולדשטיין בחשבון ה-X שלו. "למה הם כותבים לי הודעות כמו 'אין סיכוי שזה אמיתי' או 'מצאת פתאום גן מזרחי מאז שאתה ביביסט?'", תהה. "לא נהייתי מזרחי 'מאז שנהייתי ביביסט' כי תמיד הייתי מזרחי ואף פעם לא נהייתי ביביסט", הכריז.

"מצב מסוכן מאוד": חיזבאללה רוצה שישראל תפתח את המלחמה בצפון, וזו הסיבה
בן גביר הודיע שהוא יחרים הצבעות ועשוי לסבך מאוד את נתניהו

"אז לא, לא מצאתי גן מזרחי. הגנים המזרחיים נמצאים בי מיום לידתי", כתב גולדשטיין בציוץ. "אימי היקרה היא מצריה שנולדה בקהיר. שפת אימי היא ערבית. המוזיקה ששמעתי בילדותי ברדיו שהייתה שמה לי בלול הייתה בערבית. פריד אל אטרש, עבד אל חלים חאפז, עבד אל וואהב, אום כולתום. וכן אני יודע לשיר שירים שלמים בערבית. בנערותי איציק קלה היה אחד הזמרים האהובים עלי. הקשבתי לו מלא. הקשבתי גם לסמית'ס ולקיור ולספרינגסטין ולקווין ולאיציק קלה וחיים משה ואלי עידן וצמח צוריאל וישי לוי ונתי לוי, והרשימה עוד ארוכה".

"לא נהייתי מזרחי 'מאז שנהייתי ביביסט' כי תמיד הייתי מזרחי ואף פעם לא נהייתי ביביסט", הסביר. "ביבי הוא לא העניין מבחינתי. הייתי שמאלני ונהייתי ימני לאומי. ולא בגלל ביבי. בגלל שעתיד העם הנהדר הזה חשוב לי, ואני חושב שהשמאל שקוע בהזיות על שלום שיגמרו בהשמדתנו. וכן, התרגשתי מאוד לפגוש את איציק קלה, גיבור נעורי, ולשיר איתו ביחד את "פוג אל נחל" בערבית, זה מרגש בשבילי כמו לשיר עם ספרינגסטין את 'בורן טו ראן'".

"אוהב אותך איציק, אתה אדם מדהים ומרגש ואני מאחל לך בריאות ואושר ושתמשיך לשמח, מתוך כל הכאב שחווית, את עם ישראל שזקוק לקצת שמחה בימים אלו. ותזכרו, אני לא משקר, אני אומר רק את האמת ואת מה שאני מאמין בו. ומי שלא טוב לו, שיילך לשתות מהים של עזה", כתב לסיום.