יום רביעי כבר כאן, ואתם יודעים מה זה אומר: ביום רביעי הבא נהיה עייפים מגבינות, כמויות מסחריות של שמנת, ולא נרצה להביט יותר על פסטה, עגבניות, בצקים, והשילוב בין כל אלו. החרטה בוא תבוא, אל תילחמו בה. בינתיים שבו קצת מול הטלוויזיה, לפני שמוצרי החלב ישתלטו על עולמנו. 

הירושה של סבתא | The Price of Nonna’s Inheritance

על פי רוב, כותרת הסרט נשמעת כמו סוגיה שלא כל כך מדברים עליה. חוץ מבישראל כמובן, ארץ זבת חלב ודבש, שבה ענייני הירושות, והריבים האיומים שבעקבותיהם, הפכו ללחם חוקנו, לחלת חוקנו, או לכל פחמימה שתרצו. בקיצור, הדברים ברורים. 

כמו בישראל, כך גם בארץ המגף, שאזרחיה לא ירשו מהוריהם הרבה מאוד פוליטיקלי קורקט, בדיוק כמונו. הסרט שלפנינו נכנס בדיוק לנושא המרשים הזה, ומגולל את חייה של סבתא איטלקייה טיפוסית שמתאהבת במחזר חסר מעצורים. איך זה קשור לירושה, אתם שואלים? בני משפחתה של אותה סבתא מאוהבת מפחדים שהירושה תלך לידיים הלא נכונות. 

מדובר בקומדיה איטלקית טיפוסית וכמעט צפויה, אבל היא מאוד חמודה, רוויית סצנות לא רעות בכלל, ולוקיישנים שמזכירים לנו ימים טובים הרבה יותר. ובמקרה שלנו, יש בעיקר לאן לעלות. 

ביוניים |  Bionic

ועכשיו למשהו אחר לגמרי. ברוכים הבאים ליקום דיסטופי לגמרי, בו פרוטזות ביוניות משנות לבלי היכר את עולם הספורט כפי שהכרנו אותו. וכן, בדיוק כמו בעתיד שכולנו מדמיינים, הכל צבוע בצבעי ניאון, והנוף? משהו בין גורדי השחקים של עזריאלי לניו יורק טיימס. הרבה בניינים. 

''ביוניים'' (צילום: באדיבות נטפליקס)
''ביוניים'' (צילום: באדיבות נטפליקס)

מה יקרה כששתי מתעמלות מוכשרות המלוות את הסרט לאורכו ולרוחבו, שהן במקרה אחיות, יצטרכו להתחרות אחת בשנייה בקפיצה לרוחק, ויעמידו את כל מה שהן מכירות למבחן מסוכן? מאחר והתשובה שלכם היא בטח 'אין לי מושג', הרי זה משובח. סרט אמורפי, ולא בכדי. מעניין משחשבתי.