באירוע מיוחד לתמיכה ביצירה הישראלית בזמן המלחמה, קריאה להשבת החטופים וציון גבורת החיילים, ובנוכחות שורדי השבת השחורה ולוחמים, השיקה חברת yes את ההפקות החדשות, כולן כחול־לבן, בהשקעה של כ־ 100 מיליון שקלים.

רגע לפני הגבינות והבצקים, הנה מה שיש לנטפליקס להציע | ביקורת   
נועה קירל בסדרת מתח ויובל סמו בדרמה: יס חשפה את העונה החדשה

בין התכנים: סדרות דרמה וסרטים תיעודיים העוסקים באירועי השבעה באוקטובר, שיתמכו במאמצי ההסברה של ישראל בעולם. לראשונה משיקה חברה ישראלית סדרת דרמה שנועדה לתמוך בהסברה הישראלית בעולם, עם סיפורים אמיתיים שהתרחשו בשבעה באוקטובר, בכיכובם של יובל סמו, נעמי לבוב, יעל אבקסיס וגורי אלפי.

בין התכנים: "הסודות של נגה ארז יוצאים לאור", "ערן זהבי נחשף במגרש הפרטי", "מאור שוויצר ויעל אלקנה במצור בשגרירות ישראל בקהיר", ששון גבאי ומילי אביטל', ממשיכים את "שטיסל" - והפעם עם סדרת הבת "קוגל", "ראש המוסד מאיר דגן ידע הכל", "עדי חבשוש והאחיות נסעו להודו", וגם נועה קירל - כמו שמעולם לא ראיתם.

באירוע ההשקה נשא דברים קצין בכיר בחטיבת גבעתי, שסיפר על גבורת הלוחמים. נגה ארז ביצעה על הבמה את שירה המרגש הקורא להשבת החטופים, ונועה קירל ביצעה את השיר "דמיון חופשי" של יצחק קלפטר ז"ל. לדברי מנכ"ל yes, אילן סיגל: "הסכום האדיר שאנו משקיעים דווקא בזמן המלחמה מבטא את המחויבות העמוקה שלנו ליצירה הישראלית ואת הירתמותנו למאמצי ההסברה בעולם".