דניאל רוט אבנרי מצטרפת ל- i24NEWS ותגיש את מהדורת הבוקר של ערוץ החדשות החדש.  רוט-אבנרי, לשעבר פאנליסטית ב"אולפן שישי" של חדשות 12 ולפני כן הגישה תוכנית אקטואליה ברשת 13, מצטרפת לערוץ החדשות החדש שיעלה לאוויר ב-30 ליוני. רוט-אבנרי היא פרשנית פוליטית בעלת טור שבועי בעיתון "מעריב סופהשבוע".

ערוץ החדשות i24NEWS יעלה לאוויר ב-30.6 ויהיה למעשה ערוץ החדשות הראשון בישראל, שישדר חדשות ואקטואליה 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. אתמול ניתנה לראשונה הצצה לאולפן החדש, אשר נבנה בנמל יפו לצד ערוצי i24NEWS הפועלים מזה עשור ומשדרים מישראל לעולם באנגלית, צרפתית וערבית. בין המגישים ואנשי התקשורת שהצטרפו ל-i24NEW ויככבו בו לצידה של רוט-אבנרי: מירי מיכאלי שתגיש את המהדורה המרכזית, העיתונאי והפרשן הבכיר צבי יחזקאלי, והמגישים אורן וייגנפלד, נוה דרומי, ניב גלבוע, אורי קואל ועוד.

דניאל רוט-אבנרי: "אני שמחה וגאה להצטרף לנבחרת המגישים המצוינת של i24NEWS ונרגשת לקראת עלייתו לאוויר של ערוץ החדשות הראשון בישראל. ערוץ לאוהבי ישראל, בדיוק כמוני, שמבקש להביא למסך את מגוון הקולות בחברה הישראלית, הנחוץ כל-כך באקלים התקשורתי הנוכחי. אני מודה למנכ"ל i24NEWS, פרנק מלול, ומנהל i24NEWS בעברית, ישראל טויטו, על האמון הרב ומצפה להסתער על האתגר הגדול בבית המקצועי החדש".

ישראל טויטו, מנהל ערוץ החדשות i24NEWS בעברית: "מהדורת הבוקר של i24NEWS, כמו במקומות רבים בעולם, תהיה אירוע טלוויזיוני חשוב בתוך לוח השידורים של ערוץ החדשות. דניאל היא עיתונאית ומגישה מצוינת ואני שמח שהיא תוביל את הרצועה שתפתח מידי בוקר את שידורי הערוץ".