יום חמישי היום. כן, אני יודעת שאתמול הרגיש כמו שבת, והיום כמו ראשון בבוקר אול אובר אגאיין. בכל אופן, מזל שסוף השבוע שוב בפתח, כי אם נודה על האמת – לאף אחד אין כוח לפתוח שבוע חדש אחרי כל כך הרבה גבינות ובצקים, שמשום מה אכלנו גם היום למרות שחג השבועות חלף. בקיצור, אתם יכולים להישאר מול הטלוויזיה. יש מה לראות. 

בזמן שמחכים לאורחים: הסרט שיעביר לכם את ערב החג | ביקורת נטפליקס
מחפשים בינג' נטפליקס לסופ"ש? המלצות הצפייה שלא כדאי לפספס

אי שם בפברואר 2023, עלתה אל אוויר הטלוויזיה הישראלית הדרמה 'גוף שלישי'. חודש אחרי, פורסם כי הסדרה שזכתה לאהדה רבה מהקהל תשוב לעונה שנייה. השבוע, לא הרבה מאוד זמן לאחר מכן, עלתה 'גוף שלישי' לנטפליקס. ולא בכדי. 

במרכז העלילה ניצבים אלי (רותם סלע) ועידו (יהודה לוי), המתקשים להיכנס להיריון ובוחרים לפנות להליך פונדקאות, במסגרתו יכירו את חן (גל מלכה), שבסוף העונה תלד את בנם. בהמשך, בדרך לא דרך, ייכנס לתמונה תומר (ליאור רז), במאי ולקוח פוטנציאלי של אלי, שיטרוף גם הוא את הקלפים המעורבלים ממילא. 

גוף שלישי (צילום: מיכאל טומרקין)
גוף שלישי (צילום: מיכאל טומרקין)

אני מודה שדרמות בסגנון הזה בדרך כלל מורכבות עבורי לצפייה. רגע אחרי שפצחתי בבינג', עוד בקצב השידור ב'קשת 12', הבנתי שטעיתי. הרגישות של השחקנים וכל העוסקים במלאכה מצליחה להעלות מודעות לחוויה נפוצה מדי בארץ שלנו, אבל גם מותירה אותך אופטימי נוכח הבאות. אומר שוב שהמשחק מצוין. קיבלתם הזדמנות שנייה לצפות, אל תפספסו אותה. 

אזהרת ספוילר: שוב ניצבת לפנינו דרמה קוריאנית, ובעצם שוב דרמת נוער קוריאנית. שוב ניסיתי להישאב, להעמיק בצפייה, להסיק מסקנות מאכזבותיי הקודמות בזירה הקוריאנית שאינה מצליחה להפוך לחביבה עליי, אך ללא הצלחה. 

בתפריט הנוכחי: תלמידים קוריאניים טיפוסיים מהאלפיון העליון מחליטים להשליט טרור בתיכון בו הם לומדים, ולהתחיל לחלק את העוברים והשבים לסוג של מעמדות לפי קריטריונים מטופשים למדי. 

נכון, לא טעיתם. היוצרים ככל הנראה רצו לשחק עם הסיפור המעמדי, ולדון בשאלות גדולות יותר. זה לא הולך, ומסתכם בתיעוד אכזרי של מרד נעורים שבא על חשבון החלשים באותה חברה. חבל על הזמן.