דוקטור גבריאל בוקובזה, הפסיכולוג בתוכנית "לאהוב את אנה", הלך לעולמו היום (חמישי) והוא בן 51. לפי המשפחה, בוקובזה הלך לעולמו בשל סיבוכים בריאותיים ממחלה שממנה סבל ב-15 השנים האחרונות.

"קיבלתי בשורה ממש עצובה", ספדה לו אנה ארונוב, שאותה ליווה בתוכנית הריאליטי, "לא ציפיתי לזה. האיש שבזכותו קרה מה שקרה", הוסיפה ארונוב כשהיא מתייחסת לנישואיה בעקבות התוכנית. "הוא העביר אותי תהליך מדהים, היו לנו מפגשים במשך חודש, כל יום. וגם אחרי התוכנית הייתי מטופלת אצלו. זה כל כך עצוב, אני שולחת תנחומים למשפחה".

בת דודתו חן כתבה ב-X (טוויטר): "בצער רב ובלב שבור לרסיסים, התבשרתי הבוקר על מותו של בן דוד שלי, ד"ר גבריאל בוקובזה ז"ל. הראש לא מצליח לקלוט, הלב לא מצליח להכיל והכאב פשוט השתלט כבר על הכל. גבי, תודה שדאגת לומר לי שאני אמא מדהימה וסליחה שהבטחתי שאבוא, שנעשה קצת צחוקים. ולא הספקתי לבוא. הלב שלי, אוי הלב שלי גמור".

בוקובזה, פסיכולוג חינוכי, שימש כמטפלה של אנה ארונוב בתכנית הריאליטי שליוותה את הרקדנית והשחקנית בחיפושה אחר זוגיות ושודרה בסוף 2018 בקשת. לפני התכנית פרסם טור שבועי במוסף "גלריה שישי", "קריאת הגבר" שמו, שבו עסק רבות בבעיות רגשיות שבהם מצויים גברים.