השחקנית אגם רודברג תככב בסדרה החדשה של HOT ״אינדל״, אותה יצרו אינדל קבדה ואורי וויסבורג וביים אסף קורמן. בראיון מיוחד למעריב סיפרה רודברג על ההתרגשות לקראת עליית הסדרה, על התחושות הקשות להגיע לפרימיירה בצל ההודעה הקשה על אסון הנגמ״ש ברפיח בו נפלו שמונה לוחמים, והדחיפות להגיע להפסקת המלחמה ועסקת חטופים עכשיו. 

״זו סדרה שהיא מאוד יקרה לליבי. היא נעשתה באמת מרצון לשנות ובעיני זה המקום הכי גבוהה של אמנות.היכולת שלה לשנות תודעה ולפתוח דרך לעולם טוב יותר״.

״אינדל״, הוט (צילום: רפי דלויה HOT)
״אינדל״, הוט (צילום: רפי דלויה HOT)

איך התחושות להגיע לפרימיירה בצל ההודעה הקשה על נפילתם של החיילים?

״זה מאוד קשה והדיסוננס הזה כל הזמן נוכח בתקופה האחרונה. זה תמיד ככה בחיים שלנו כישראלים אבל בטח בתקופה האחרונה מאז המלחמה נוכח מצד אחד הרצון לחיות ומצד שני הרצון לעצור הכל ולא להמשיך את הדבר הזה שנקרא החיים. אני הרבה פעמים נכנעת למצב וגם אין לי באמת יכולת להתלונן כי אף אחד מהמשפחה שלי או משהו קרוב שאני מכירה נפגע. אני לא יכולה בכלל לדמיין מה עובר על משפחות החטופים ושלא נדע על כל המשפחות שהצטרפו למשפחת השכול הנורא הזה. אין מה להגיד בגלל זה מאוד חשוב לי להגיע להפגנות ולהראות הזדהות ובדרך הזאת לעשות קצת ׳טוב׳ אם אפשר בכלל להגיד את המילה הזו בתקופה הזאת. רק להגיע לכיכר החטופים בכל שבת ולהגיד שצריך לסיים עם המלחמה הזו ולחתור לעסקת חטופים כמה שיותר מהר - עכשיו!״.