התוכנית "כולבוטק" צפויה לחזור למסך אחרי כעשור. על פי הדיווח, בימים אלה עובדים בקשת ובחברת ההפקות קסטינה על ספיישל של התוכנית המיתולוגית שעתיד להיות משודר בפריים טיים של הערוץ. 

כלבוטק עסקה בענייני צרכנות ואיכות חיים ועיקרה תחקירים וחשיפה של מעשי עוול הנגרמים ליחיד או לכלל הציבור. התכנית שודרה לסירוגין מאז 1973, תחילה בערוץ 1, מאוחר יותר בערוץ 2 ובעונתה האחרונה בערוץ 10. בין הפרשיות הצרכניות המפורסמות שהועלו בתוכנית בגלגולה ברשות השידור זכורות בעיקר פרשת "החומוס והקוליפורמים", שבה הוצגו בדיקות מעבדה שהוכיחו כי מנות חומוס המוגשות במסעדות מסוימות, נמצאו לקויות מבחינה תברואתית, פרשת תחנת הדלק פז גשר הירקון שאנשיה לא איפסו את מכונות השאיבה לפני מכירת דלק, ופרשת הכנת הכרוב הכבוש באמצעות כתישתו במגפיהם ורגליהם של עובדי מפעל ייצור השימורים.

רפי גינת (צילום: פלאש 90)
רפי גינת (צילום: פלאש 90)

רפי גינת על תקופת כלבוטק: "איימו עליי, פוצצו לי את הצמיגים, המשטרה הגיעה"

התכנית השבועית יצרה סוג חדש ולא מוכר עד אז, של תחקירים טלוויזיוניים בעלי ערך צרכני כגון השוואות מחירים, מעשי מירמה של סוחרים, סחבת ובירוקרטיה של חברות מסחריות, ארגונים ציבוריים ומשרדי ממשלה. בתכנית זו גם שודרה פינה מיוחדת של העיתונאי גדעון רייכר שהעלה על סדר היום את היתקלויות האזרחים מול הבירוקרטיה הממשלתית.