ההתנגדות למנכ"לית החדשה עולה שלב: במהלך הלילה תלו עובדי חדשות 13 שלטי מחאה נגד מינויה של יוליה שמאלוב ברקוביץ׳ בשני אתרי החברה - רמת החייל ונווה אילן, כולל על דלת משרדה.

אתמול פורסם כי כמה משרדי פרסום גדולים שיגרו לאחרונה איום לרשת ולפיו יקטינו דרמטית תקציבים אצלם אם המינוי אכן יצא לפועל. כזכור, חברת הכנסת לשעבר מונתה למנכ"לית החדשה של חדשות 13. שמאלוב ברקוביץ' כיהנה כיו"ר הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו וכחברת כנסת מטעם מפלגת קדימה.

הסחף בחדשות 13 נמשך: זה הכתב הבכיר שהצטרף למתקפה נגד מינוי המנכ"לית
גליקמן וחודורוב נגד המנכ"לית החדשה של חדשות 13: "מלחמה על הבית"

עם זאת, עיתונאי החברה מתנגדים למינוי ולכן הוציאו מכתב שמגנה את ההחלטה. בין היתר נכתב במכתב: "אנו, עיתונאיות ועיתונאי "חדשות 13", מביעים תדהמה ושאט נפש בעקבות החלטתו המבישה של דירקטוריון החברה בהשתתפותכם, למנות את הפוליטיקאית יוליה שמאלוב- ברקוביץ' לתפקיד המפתח של מנכיילית חברת החדשות השנייה בגודלה בישראל. כפי שיפורט להלן, ברקוביץ' אינה כשירה משפטית וערכית למשרה הרגישה".

יו"ר הדירקטוריון אייל דה פאו כתב: "אני ושאר חברי הדירקטוריון סומכים על יוליה שתיקח את המושכות ותוביל את חברת החדשות להישגים חדשים. בימים הקרובים יוליה תיפגש אתכם ואני מצפה מכולכם לשתף איתה פעולה ולעזור לה להיכנס לתפקיד באופן היעיל והמהיר ביותר".