המינוי של ח"כ לשעבר יוליה שמאלוב ברקוביץ' למנכ"לית חדשות 13 ממשיך לעורר סערה. לאחר המחאה הנרחבת של עיתונאי הערוץ נגד המינוי והאיום בצעדי מחאה, הבוקר (חמישי) פורסמו ב"הארץ" ציטוטים מתוך שיחה פנימית בה שמאלוב ברקוביץ' מתבטאת בענייני החברה.

בין היתר צוטטה שמאלוב ברקוביץ' כאומרת:  "יש מלא עיתונאים לא טובים בערוץ". על מגיש "המקור" רביב דרוקר אמרה לאחר שידור התחקיר המדובר על מירי רגב: "למה הוא לא עושה כזאת כתבה על גנץ? על גנץ הוא לא עשה כזה דבר. עושים רק על צד אחד. ערוץ שאני אהיה בו יהיה גם זה וגם זה". בהמשך השיחה אמרה: "לא יכול להיות שבמשך שנה רשת-קשת משדרים לי את המחאה, ברור לי שיש פה אג'נדה".

על אילה חסון, שעברה לפני כשנה מחדשות 13 לכאן 11, אמרה: "עיתונאית טובה. ברגע שאתה אובייקטיבי, אתה הופך לביביסט". על האפשרות להחלפת נתניהו אמרה: "את מי תשים במקומו?".

כזכור, כתב ערוץ 13 מתן חודורוב פרסם אתמול בחשבון ה-X שלו הקלטות שפורסמו ב"הארץ" שבהן נשמע שר התקשורת לשעבר, איוב קרא, אומר כי לטענתו אברהם נתן, חבר דירקטוריון חדשות 13 כיום, דרש ממנו להאריך את כהונתה של יוליה שמאלוב ברקוביץ כיו"ר הרשות השנייה, ואף איים: "או שהקריירה הפוליטית שלך תחוסל". בסיום הפוסט כתב חודורוב על עמיתו למשרד: "על היועמ"שית לחקור חשד לסחיטה באיומים ולהשעותו".