יום שישי הגיע, בדיוק קמתם משנת הצהריים המסורתית החותמת את השבוע, והגעתם לנס הקפה של לפני שקיעת השמש. רגע כל כך ישראלי מצד אחד, ואישי מן הצד השני. עוד לא ערב, אז כדאי לחכות עם האוכל, ושאר בני הבית עדיין ישנים. נכון, זה בדיוק הזמן לפתוח את הנטפליקס ולצפות במשהו. יש לי כמה רעיונות. 

אזהרת טריגר | Trigger Warning

זוכרים את ג'סיקה אלבה? נפלא. בסרט הנ"ל היא תיכנס לנעליה  של פארקר, חיילת קומנדו קשוחה וג'דאית, המחליטה לחזור לעיר הולדתה כדי להבין כמה דברים על חייה. על מותו של אביה ליתר דיוק. 

בדיוק כמו שם הסרט, שוודאי אומר הרבה יותר ממה שהוא מסתיר, תגלה פארקר סודות מהעבר. אבל לא הסודות המצחיקים האלה שיש בכל משפחה ועולים בדרך כלל בארוחות משפחתיות. אלא דבר מה מסוכן למדי עבורה, שיעמיד את כל מה שהייתה רגילה אליו במבחן. 

אלבה תמיד מגישה מוצר ראוי לשבח. המשחק מצוין, העלילה מותחת באמת ולא עמוסה במניירות מותחנים מיותרות, וזה לחלוטין שווה את הזמן.

תאומים בהחלפה: המקרה המדהים של האחים מבוגוטה | The Accidental Twins

ועוד דוקו מבית היוצר של נטפליקס שידביק אתכם לספה במזג האוויר הדביק ממילא. והפעם: על שני זוגות תאומים קולומביאניים שהוחלפו בלידתם, ונאלצים להבין בקושי רב מה קרה בעברם ומה גרם לטעות המורכבת. 

תאומים בהחלפה: המקרה המדהים של האחים מבוגוטהתאומים בהחלפה: המקרה המדהים של האחים מבוגוטה (צילום: נטפליקס)
תאומים בהחלפה: המקרה המדהים של האחים מבוגוטהתאומים בהחלפה: המקרה המדהים של האחים מבוגוטה (צילום: נטפליקס)

אלה 84 דקות של הרבה מאוד רגשות. יהיה שם כעס על עיוורון המערכת וחוסר הצדק, ניסיון להסתיר אמת שנקברה מזמן, וגם הרבה מאוד התרגשות נוכח התגלית. מוטב מאוחר מאף פעם. ויפה שעה אחת קודם.