סערת המינוי בחדשות 13: עיתונאי ערוץ 13 רביב דרוקר התראיין היום (שבת) באופן חריג אצל גדעון אוקו בערוץ החדשות המתחרה 12 וגינה את מינויה של חברת הכנסת לשעבר יוליה שמאלוב ברקוביץ' למנכ"לית הערוץ.

טרוריסט עשרות שנים: כמה משמעותי חיסולו האפשרי של בכיר החמאס?
ממתינים לתגובה קשה: כך נערכים בצפון לתגובת חיזבאללה על החיסול בעומק לבנון

״גם אצלכם בחדשות 12 לא הייתם מקבלים מינוי כמו של שמאלוב ברקוביץ, ולא משהו שמתקרב לפרופיל הזה״, אמר דרוקר בפריים די נדיר אצל המתחרים. "היא כשירה להיות מנכ"לית של חברת חדשות כמו שאני כשיר להיות רקדן בלט בולשוי".

כזכור, המינוי של שמאלוב ברקוביץ' למנכ"לית חדשות 13 ממשיך לעורר סערה. לאחר המחאה הנרחבת של עיתונאי הערוץ נגד המינוי והאיום בצעדי מחאה, בחמישי פורסמו ב"הארץ" ציטוטים מתוך שיחה פנימית בה שמאלוב ברקוביץ' מתבטאת בענייני החברה.

בין היתר צוטטה שמאלוב ברקוביץ' כאומרת: "יש מלא עיתונאים לא טובים בערוץ". על מגיש "המקור" רביב דרוקר אמרה לאחר שידור התחקיר המדובר על מירי רגב: "למה הוא לא עושה כזאת כתבה על גנץ? על גנץ הוא לא עשה כזה דבר. עושים רק על צד אחד. ערוץ שאני אהיה בו יהיה גם זה וגם זה". בהמשך השיחה אמרה: "לא יכול להיות שבמשך שנה רשת-קשת משדרים לי את המחאה, ברור לי שיש פה אג'נדה".

על אילה חסון, שעברה לפני כשנה מחדשות 13 לכאן 11, אמרה: "עיתונאית טובה. ברגע שאתה אובייקטיבי, אתה הופך לביביסט". על האפשרות להחלפת נתניהו אמרה: "את מי תשים במקומו?".