יום שלישי, כמיטב המסורת, הוא יום של חשבון נפש. מצד אחד סוף השבוע כבר בהישג יד, החופש קורא לנו, ועמו הכמיהה לישיבה על ספה בעיניים עצומות לרווחה. מן הצד השני, החיובי פחות של המתרס, יש עוד מספיק זמן עד אותו רגע, ועד אליו - פקקים רבים, משימות רבות עוד יותר, ועייפות מעייפת במיוחד.

היתרון של כל המצב המסובך אותו תיארתי הוא שלא מעט מטלות כבר מאחורינו. בדיוק בגלל זה ניצלתי את הזמן לצפייה ב"חידת הירושה" (Inheritance), הדרמה הקומית הפולנית החדשה שעלתה השבוע לנטפליקס. היה מוזר, אך אופייני. אתם צודקים, נשמע מוזר שיש מוצר ששמו "דרמה קומית פולנית". תנו לזה כמה דקות.

בית הדרקון פרק 2: כשהנסיכים נלחמים, אלה רק כל האחרים שנפגעים מזה
בהתאם לתקופה: הכיראוגרף אמיר קולבן במופע חדש, רוקד טיטאניק

רגע לפני שאני מתבדחת קלות על העדה המושמצת בתבל, חשוב לי לומר שגם אני פולנייה במחציתי, חרף שם המשפחה שמוכיח אחרת. אחרי שעברנו על זה, מולנו ניצבת משפחה מנוכרת למדי (כיאה לפולנים טיפוסיים), שאחד מדודיה נפטר ללא כל התראה מוקדמת. שנייה לפני שהם זוממים על הירושה, יגלו שעליהם לפתור חידות המוצפנות באחוזתו כדי לזכות בכסף. וזה לא הולך להיות קל.

94 הדקות שלפנינו מצליחות להסתכם במוצר משעשע למדי, קצת סטריאוטיפי, ומעט מוזר כי פולנית וצריך להתרגל - אבל בסדר גמור בסך הכל, סליחה על הפולניות. שיהיה בהצלחה.