כוכב הסדרה ׳פאודה׳ השחקן הישאם סלימאן הוזמן על ידי אגף סי״ף במשטרה והרשות הלאומית לביטחון קהילתי להרצות באירוע של השירות הלאומי-אזרחי במשטרה, עם זאת ההרצאה נדחתה בגלל עניין לוגיסטי. בנוסף, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר תקף את השחקן.

הצעת החוק בדרך לאישור: מאסר עד 5 שנים לתקיפת צוות רפואי
חשד: סייע לפתור את המבחנים של לשכה לניירות ערך תמורת תשלום

גורמים בסביבת השר בן גביר ציינו כי ״מי שפוגע בחיילי צה״ל, מסית, מטנף עליהם ופועל נגד המדינה לא צריך להיות מרצה בכנסים של המשטרה והמשרד לביטחון לאומי״.

לדבריהם, ״השר בן גביר ימשיך לפעול כדי שאנשים שמסיתים נגד ישראל לא יוזמנו על ידי המשטרה והמשרד לביטחון לאומי״. בעבר השר בן גביר ביטל את הופעתו של סלימאן בכנס רשויות של החברה הערבית בצפון שהתקיים במסגרת משרדו של בן גביר.

״אחת  מההתמחויות שלי היא פעילות קהילתית בהעלאת מודעות להפחתת אלימות אצל אוכלסיה מוחלשת בהן נשים, גברים, נוער בסיכון וכן גם שיתוף  פעולה עם מוסדות ורשויות. ויש לכך חשיבות יומימית גדולה. יש לי לא מעט הצלחות במגזר בהשתלבות בחברה. לכן, בכל מקום שמזמינים אותי להשמיע את הקול החשוב  הזה, אני שם. ההרצאה הזו, שאני עושה מזה שנים, נדחתה מסיבות לוגסטיות. אני עסוק בלהביא בטחון לאומי, והשר מצידו עסוק בי״, מסר השחקן.