סערת המנכ"לית בערוץ 13 נמשכת: יוליה שמאלוב ברקוביץ' מינתה דוברת לחדשות שפתחה קבוצת ״דוברות והסברה״. מי שהצטרף לקבוצה הוא הפרשן כלכלי ויו"ר ועד העובדים מתן חודורוב שתקף: "שימו לב לאן הולך הכסף של ערוץ 'בקשיים ובקיצוצים' - שכירת אשת יח"צ למנכ"לית הבלתי כשירה בעוד מינויה תלוי ועומד בבג"ץ".

בתגובה, השיבה הדוברת הנכנסת: "אנחנו כדמויות מעריכים אחד את השני וככה זה ימשך מהצד שלי. הקבוצה נועדה להפצה בלבד ואין בעיה שתרשמו בנתיים אבל היא תסגר רק להפצה". וסגרה את האפשרות לשליחת הודעות בקבוצה. 

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בהמשך, כתב חודורוב בחשבון ה-X (טוויטר) שלו: "כישלון נוסף של המנכ״לית בעיני עצמה, יוליה שמאלוב, לשבור את החזית האחידה של עובדי חדשות 13: ניסתה לגייס לצדה את רכזת הכתבים המוערכת טל זרביב, המשמשת גם דוברת מקצועית של החברה, אלא שזו סירבה להתלכלך ולדברר את המינוי הפוליטי המופרך. בצר לה, פנתה יש״ב לאשת יח״צ בעלות נוספת, בזמן שהחברה עצמה טוענת שנדרש דווקא קיצוץ בהוצאות. סה״כ הגיוני".

"מובן שמינוי דוברת תחת טל, אף מבלי למסור לה הודעה על כך, הוא שפל חדש של רשלנות ניהולית ופגיעה חד צדדית אסורה בה - על כך שיגר כבר ועד העובדים מכתב התראה לחברת החדשות, ובהתאם לתשובתה נשקול את צעדינו. למען הסר ספק, ולטובת עמיתינו המסקרים את תחום התקשורת: יש להדגיש שטלפון מלבנת ניזרי הוא בשם הפוליטיקאית יש״ב, ולא בשם חדשות 13. כשהטירוף הזה ייגמר, הציבור יזכור באיזה צד של ההיסטוריה התמקם כל בעל תפקיד", הוסיף.

כזכור, מוקדם יותר היום (רביעי) בהנהלת הרשת העבירו מסר בשיחות סגורות בתגובה למאבקם: ״מי שיש לו בעיה - יכול ללכת הביתה״. בשבוע שעבר, עיתונאי ערוץ 13 רביב דרוקר התראיין באופן חריג אצל גדעון אוקו בערוץ החדשות המתחרה 12 וגינה את מינויה של שמאלוב ברקוביץ' למנכ"לית הערוץ. ״גם אצלכם בחדשות 12 לא הייתם מקבלים זאת", אמר דרוקר.