לקראת סוף השבוע, העייפות כבר מורגשת, אבל הפנים קדימה, והעיניים נשואות אל סוף השבוע. הוא כמעט כאן. מזגו לכם משהו מרענן, והחליטו שהיום אתם משקיעים בעצמכם. במילים אחרות, זמן לשבת מול הטלוויזיה עד יעבור זעם. 

הכל היה בסדר בסך הכל בחייה של אנה, עורכת דין ספרדייה, צעירה ומצודדת עיניים. לא יותר מדי דרמות מטלטלות או בלתי צפויות. זה היה רלוונטי עד שאביה נרצח ביריית אקדח, והותיר אחריו שובל של סימני שאלה. 

המקרה המצער מוביל את אנה לחקור את הסיפור לעומק, מה שגורם לה לעבור לגליסיה, להתחקות אחר עברו של אביה, ולגלות שהוא בעצם היה סוג של סוכן כפול ועד מדינה. החלק אולי הכי חשוב - אביה של אנה הוריש כסף לשתי נשים שאינה מכירה. דרופ דה מייק. 

''כנופיית גליסיה'' (צילום: נטפליקס)
''כנופיית גליסיה'' (צילום: נטפליקס)

עד פה החלק הכבד לכאורה, מכאן ואילך יהיה קצת יותר כיף. בלשון המעטה. רצה הגורל לעשות עבור אנה גם משהו טוב, ומסיבה זו בדיוק הכיר לה נער יפה עיניים, שהוא במקרה הבן של ראש המאפייה המקומית לתחום הברחות הסמים. 

כפי שהבנתם, שום דבר לא מרגיש כאן מקרי. זה ממש לא אומר שלא תאהבו, אפילו להיפך. מדובר בדרמה יצרית מהסוג שתמיד עובד, גם אם אתם פחות בז'אנר, וזה גם לא ייקח לכם יותר מיומיים שלושה. תתחילו לפנות את הלו"ז שלכם.

נטפליקס (צילום:  REUTERS/Bing Guan)
נטפליקס (צילום: REUTERS/Bing Guan)

וקצת אסקפיזם מהסוג הטוב ביותר - זה שלא גורם לנו לחשוב על הלך הרוח במדינה, או על המדינה בכלל, חרף אהבתנו הרבה אליה. בדוקו שלפנינו נפגוש כמה נשים אמריקאיות צעירות, שחלומן הגדול הוא להיות המעודדות הרשמיות של קבוצת הפוטבול מליגת ה־NFL דאלאס קאובויס. 

כמתבקש, הדרך הזו אל הפסגה ואל המגרש הירוק והרענן ממש לא פשוטה, אבל לגמרי מעניינת. מוזמנים להצצה למסע המטלטל משלב האודישנים ואילך, על כל המורכבויות הכרוכות בכך. אמריקאי מאוד, כבר אמרתי?