במהלך ריאיון סוער שקיים אתמול (חמישי) גיא פלג בחדשות 12 עם השר אבי דיכטר, טען השר כי זה הריאיון "הכי לא הגון" שקיימו עמו - מה שעורר סערה אדירה ברשת. 

פילוג ושנאה למכירה: תודו שהתגעגעתם - אבישי בן חיים חזר למסך
"אנחנו לא הולכים. אנחנו נשארים": אודי סגל והילה קורח במסר ברור למנכ"לית החדשה

לאורך הריאיון ניסה גיא פלג לקבל מהשר דיכטר תשובה מה עמדתו כלפי חוק הפטור מגיוס, אך דיכטר לא נתן לפלג תשובה מנומקת. בהמשך שאל פלג את דיכטר מהי תגובתו למכתב שקיבל מחבריו ליחידה שמרגישים שמעל באמונם ומקווים שימצא את האומץ לבקש סליחה מכל משפחות הנופלים. על כך ענה דיכטר: "לא אתייחס לעניינים אישיים ביני לבין חבריי לפני סוף המלחמה".

"טוב, אדוני, בוא נסכם: 7 שנים חלפו מאז פקע החוק ואתה טרם גיבשת עמדה בנושא חוק הגיוס, ולגבי חבריך - אתה מבקש להתייחס לעניינים אישיים אחרי המלחמה. תודה השר דיכטר", אמר פלג בסוף הריאיון בעוקצנות. דיכטר ענה: "עברתי הרבה ראיונות. ראיון לא הגון כמו שעשית לא עברתי מעולם". פלג ענה: "אני יודע, אתה מעדיף שלא ישאלו אותך שאלות קשות". דיכטר הוסיף: "יש מאחורי ההתנהלות הזו משהו", ופלג סיכם: "יש פה רק רצון לקבל תשובות עבור הצופים. ממך קצת קשה לקבל".

כאמור, הראיון עורר סערה ברשת. העיתונאי דן מרגלית התייחס אליו אף הוא וכתב: "כואב הלב לראות את אבי דיכטר כה עלוב, כה מושפל, כה שפל בראיון הראוי שערך עמו גיא פלג. איני מצליח לכעוס עליו מפני שאני ממש מרחם על דיכטר, שידעתי עמו שיאים ומורדות, אבל תמיד הייתה בו יושרה, הייתה ואיננה עוד. צר לי עליך אבי".