ח"כ טלי גוטליב התארחה אמש (שישי) בתכנית "אופירה ולוינסון" בקשת 12. במהלך הריאיון, נרשמו טונים צורמים בין חברת הכנסת לעיתונאי והשיא הגיע ממש בסיום השיחה, כאשר השניים החליפו מילים קשות במיוחד.

טלי גוטליב נכנסת בינון מגל: "לא מסוגל לשאול שאלות נוקבות על הטבח"

זה קרה כאשר אסייג פנתה לגוטליב ואמרה: "לסיום, אם הייתי נותנת לך להגדיר את טלי גוטליב, איך היית מגדירה?". בשלב זה לוינסון התפרץ ושיגר: "אני יכול לתת הגדרה? 'בקבוק גזים שנפל על הרצפה ומשפריץ לכל עבר'. זאת ההגדרה - תסתכלי עלייך".

חברת הכנסת לא נשארה חייבת והשיבה: "בעוד שאתה, לפעמים נדמה לי, כמי שמונע מרוע - אני לא מונעת מרוע. יש משהו שמאוד מפריע לי אצלך - האג'נדה שלך היא רוע". לוינסון הגיב: "אני מונע מאהבה לעם ישראל וכועס על איך שהרסתם את המדינה. אתם הבאתם עלינו את המלחמה הזאת".

גוטליב אמרה בתורה: "אנחנו לא נצליח להשיב את החטופים בגלל אנשים כמו חיים, שעושים תעמולה תבוסתנית כשיש לנו חיילים שנלחמים בעזה. תתבייש לך חיים. אין  דבר יותר מדהים ואהוב עלי מהמדינה שלי, אין דבר מדהים ואהוב עלי מהעם שלי". לוינסון התפרץ בשלב זה לדבריה ואמר: "אז תתפטרי".

זה לא עצר את חברת הכנסת מלהמשיך את דברי הסיום שלה בתוכנית: "אנחנו יכולים גם יכולים להתאחד, להוביל כאן למה שנכון ובמלחמה, גם אם היה שלטון שמאל, לעולם לא הייתי מוציאה את דיבת הארץ הזו כמו שאתה עושה - ישירות לאל ג'זירה".