ליבנת נזרי, הדוברת של חדשות 13 הנכנסת, יוליה שמאלוב-ברקוביץ', החליפה לאחרונה את תמונת הנושא בחשבון הפייסבוק שלה ובה כתבה: "לב", כאשר האות ל' היא בצורת האות ל' של לוגו מפלגת הליכוד.

מינוי פיצוץ: ההתכתבות בקבוצת הוואטספ של חדשות 13 יצאה משליטה
אחרי הסערה בקבוצת הוואצאפ של חדשות 13: הגיעה התגובה הראשונה של הדוברת החדשה | בלעדי

תמונת הנושא של הדוברת של מנכ''לית חדשות 13 הנכנסת (צילום: צילום מסך פייסבוק)
תמונת הנושא של הדוברת של מנכ''לית חדשות 13 הנכנסת (צילום: צילום מסך פייסבוק)

מדובר בתמונה שפורסמה עוד ב-2020, אולם הדוברת של חדשות 13 החזירה אותה אתמול ובעקבות הסערה הסירה מהרשתות החברתיות. 

נזרי מסרה בתגובה: קודם כל רצוי לדייק. ניתן לראות שזו תמונה משנת 2020 משום שהלוגו הפרטי של המשרד שלי הוסר לאחר סגירתו. כל קשירת קשר משנת 2020 לתמונה שהמסר שלה היא לב עם האיקון לב הוא לא רק מקרי בהחלט אלא הוא גם מוטעה ומטעה. כפי שאמרתי בכל מקום: 'הגלים יעברו והתוצאות ידברו'. אני אשת מקצוע ושום דעה פוליטית שלי אם ישנה כזו לא קשורה ולא תהיה קשורה לעבודתי המקצועית". 

כזכור, מינויה של שמאלוב עוררו מהומת ענק בערוץ החדשות עקב החשש כי תפעל באופן פוליטי במערכת החדשות. לאחרונה הצטרפו למחאה נגדה מגישי המהדורה המרכזית של חדשות 13, הילה קורח ואודי סגל, שמסרו בהודעה משותפת: "נתחיל מהשורה התחתונה: עוד לא מאוחר לתקן. חיפשנו מילים ממלכתיות לתאר את מה שקורה עכשיו בחברת החדשות שלנו, הבית שלנו, אבל למרות שאנו מנסים ומנוסים בזה - הפעם התקשנו. אנחנו לא הולכים. אנחנו נשארים. נשארים לשדר בתנאים שהופכים להיות קשים יותר ויותר, כי המינוי של יוליה שמאלוב ברקוביץ לתפקיד מנכ"לית חברת חדשות 13 הוא טעות אבל כזו שאפשר עוד לתקן".

"האמון, המקצועיות, יחסי עבודה תקינים - את כולם ניתן לשקם. הדרך הקצרה ביותר לעשות זאת, היא לבטל את המינוי, לפני בג"ץ, לפני עוד החרפה ביחסים עם העיתונאים, איתנו. הבחירה התמוהה ביוליה שמאלוב ברקוביץ כמנכ״לית חברת החדשות מדירה שינה מעינינו וצריכה להדיר שינה גם מעיניכם כי הוא אינו עוד מינוי אלא ניסיון השתלטות פוליטית על מערכת חדשות, חיסולה, הלכה למעשה, והוא הופך את מאבק העובדים שלנו למאבק גדול הרבה יותר מחדשות 13 - כזה שנוגע ישירות בחופש העיתונות ובתפקידה בדמוקרטיה הישראלית. לא פחות", הוסיפו.