דני אלגרט, שאחיו החטוף איציק אלגרט מציין היום (שני) את יום הולדתו ה-69 בשבי חמאס, כעס לאחר שלטענתו אולץ להמתין שעה וחצי כדי לעלות לשידור בתוכנית "אברי ושרקי" עם אברי גלעד ויאיר שרקי בקשת 12.

"האמת שלא בא לי לדבר איתכם, אני מחכה שעה וחצי בחוץ. אף אחד לא מתייחס. שעה וחצי אתם נותנים לי לחכות בחוץ. אני חשוב? אולי תמשיכו לדבר", הטיח במנחים המופתעים.

בן גביר נגד היועמ"שית: "מחבלים מקבלים ייצוג, והיא מסרבת לייצג אותי" | פרסום ראשון
סערת חוק הגיוס: ציר גלנט-אדלשטיין מתחזק

גלעד ניסה להסביר כי ההפקה תיאמה שאלגרט יעלה לשידור לאחר חצות, כשיחול יום הולדתו של אחיו החטוף, אך אלגרט לא קיבל את ההסבר ואמר: "צריך להבין שלא נותנים למשפחות חטופים לחכות בחוץ, לנרמל את זה. זה קורה בכל התוכניות. הפכנו להיות 100 משפחות חטופים מנורמלות. אם הייתי מספר לך שרקי שנשב פה ונדבר על 120 חטופים היית מאשפז אותי בכפייה".

"זו שגיאה הפקתית, אני מתנצל", אמר שרקי.

דני, שאחיו איציק, חבר קיבוץ ניר עוז, נחטף לשטחי הרצועה ב-7 באוקטובר ומאז נמצא בשבי חמאס, שוחח בשבוע שעבר עם אודי סגל וענת דוידוב ב־103FM וסיפר על תחושותיו לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע בריאיון לערוץ 14 כי יסכים לעסקה חלקית שתחזיר חלק מהחטופים הביתה. 

"אני לא מאמין לשום הבהרה שהוא מוציא מהפה. הוא מהתל פה בכולם 15 שנה. הוא חטף את המדינה, הוא חטף אותנו, והוא עושה מה שהוא רוצה פה. יש בחירות כל ארבע שנים, אבל בין הבחירות יש דיקטטורה", אמר אלגרט.

איציק אלגרט - נחטף מקיבוץ ניר עוז (צילום: באדיבות המשפחה)
איציק אלגרט - נחטף מקיבוץ ניר עוז (צילום: באדיבות המשפחה)

בהמשך אמר כי "צריך לעצור את המדינה, להשבית את המשק ולהגיד לביבי שעד שהוא לא מחזיר את החטופים ומפסיק את המלחמה אין לו מדינה. אין זכות קיום למדינת ישראל אם החטופים ייעלמו בעזה". 

לסיום טען: "אם חטפו אנשים מהבתים והכניסו אותם לתוך שבי ואתה לא תחזיר אותם, פשוט לנעול את המדינה הזאת, לחזור לגולה והכול בסדר. ניסינו, לא הצלחנו, הניסיון כשל".