יוליה שמאלוב-ברקוביץ', שדבר מינויה למנכ"לית ערוץ 13 עורר סערה גדולה וגל תגובות רועש ובלתי פוסק, ביניהם של עיתונאי הערוץ מתן חודורוב, הילה קורח, אודי סגל ורביב דרוקר, הצליחה להיכנס היום (שלישי) לקבוצת הוואצאפ של חמ''ל חדשות 13 - כך דיווח עורך וואלה ברנז'ה, דוד ורטהיים.

לאחר שרבים מהם תמכו בטבח: החיים החדשים של תושבי עזה נחשפים
אלפי עובדים בלי פרנסה מחודש אפריל: הקריסה הכלכלית של יישובי הצפון

ההודעה של מתן חודורוב עם הצטרפותה של שמאלוב-ברקוביץ' (צילום: צילום מסך וואצאפ)
ההודעה של מתן חודורוב עם הצטרפותה של שמאלוב-ברקוביץ' (צילום: צילום מסך וואצאפ)

עם צירופה לקבוצה כתב חודורוב: "שלום לכולם, קבוצת החמ''ל בחדשות 13 מיועדת כידוע לעבודה מקצועית ולשימוש עיתונאים בלבד. בעקבות צירופה של מנכ"לית בלתי כשירה לפורום זה, העוסק בענייני תוכן רגישים, ניאלץ להעביר לעת עתה את שליחת הידיעות החדשותיות לפורום אחר". לאחר מכן הדגיש והוסיף לכתוב: "הוועד מנחה את העובדים שלא להשתמש בקבוצה זו עד להודעה חדשה, ובמקומה להצטרף לקבוצת החמ''ל החלופית באמצעות הקישור שלהלן. יובהר כי מנהלים מקצועיים ועיתנאי "רשת" מוזמנים לקבוצה", וצירף את הלינק לקבוצה החדשה שנפתחה, כאמור. 

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הצטרפותה של שמאלוב-ברקוביץ' לקבוצה והצטרפותם של החברים הקיימים בה לקבוצה אחרת היא הנחת אבן נוספת על התשתית המרדנית שמובילים רבים מהעיתונאים בערוץ, ולצד האמירות המגנות את מינויה של המנכ"לית המדוברת, זהו נחשב לאקט המעשי הראשון שיש ויוביל עימו פעולות ממשיות נוספות בהמשך.