רביעי שמח ככל הניתן לכולם, וברכות חמות – הגעתם לציון דרך לא פשוט. נכון, אני מדברת על מלאות ארבעה ימים לשגרה הכאוטית של כולנו יחד, ושל כל אחד מאיתנו לחוד. מצאתם ערב נדיר השמור רק לכם ולקרוביכם? הנטפליקס האיר לנו פנים, ויש לו תוכניות גדולות בשבילנו. 

לאהוב מחדש | Love Again

הזמרת הקנדית סלין דיון אחראית על חלק נכבד מפסקול חיינו. מאז שייצגה את שווייץ באירוויזיון 1988, שימשה כאם הרוחנית של להיטים סוחפים רבים, ואף נחשבת, עד היום, לאחת מהמוזיקאיות הנמכרות ביותר בעולם. לאחרונה, לצערנו, התפרסמה דיון בהקשר אחר לגמרי - מאבקה בתסמונת נוירולוגית הגורמת להתקשות שרירי הגוף, ולאובדן חייה כפי שהכירה אותם. 

במעבר חד ובאיחולי החלמה מהירה, זו הזדמנות להיזכר בקומדיה רומנטית בכיכובה שראתה אור בשנה שעברה, והפכה פופולרית למדי בנטפליקס במהלך השבוע האחרון. ולמרות שמדובר ברום קום לפי הספר, יהיה לכם כיף מאוד לצפות במתרחש. 

הסיפור מתחיל כשמירה, מאיירת ספרי ילדים שהקריירה בהחלט האירה לה פנים, מאבדת את ארוסה ג'ון בתאונת דרכים. הדיכאון נותן את אותותיו, ורגע לפני שיחריב את כל מה שנקרה בדרכו, משהו מפתיע משנה את התמונה. רוב, עיתונאי שארוסתו עזבה אותו (מקריות מקודשת כמובן), מקבל משימה לראיין את סלין דיון, ועבור כך זוכה למכשיר טלפון ממערכת העיתון. לאותו פלאפון בדיוק יגיעו הסמסים שמירה הולכת לשלוח. איך זה נגמר? כולם יודעים, אבל למה לא לצפות ולגלות? קאסט נהדר, עלילה מעניינת דיה. סיבה למסיבה. 

ספרינט: הכי מהירים בעולם | Sprint: The World’s Fastest Humans

ומכיוון שמזמן לא המלצתי על דוקו שאפשר לצלול אליו ביתר קלות, בייחוד כשהשבוע מתחיל להיות מעייף יותר מיכולת ההכלה שלנו, מציגה אני לפניכם 6 פרקים של סדרה התיעודית המלווה את אצני הספרינט המהירים בעולם. 

''ספרינט: הכי מהירים בעולם'' (צילום: נטפליקס)
''ספרינט: הכי מהירים בעולם'' (צילום: נטפליקס)

אמנע מהבדיחה החבוטה של 'לא תוכלו לעמוד בקצב', אבל כן אומר שאנחנו מקבלים הצצה לאוכלוסייה שעד לא ממש הגענו אליה מקרוב, ומדובר בחומר מרתק למדי. על הקושי בדרך לפסגה, אינספור היריבים לאורך השנים, והידיעה שכל העבודה מתנקזת לכמה דקות בודדות, בין אם מדובר בהצלחה מסחררת או בכישלון צורב. לכו על זה. לא אגיד רוצו, למרות שרציתי.