יום שישי שוב כאן, וזה הזמן לנוח. לנוח באמת, מכל מה שמטריד אותנו, מהטלפונים הבלתי פוסקים, מהשעות הרבות בכביש, מהפיזורים, מהמקלחות, מארוחות הערב שהכנו, מהחברים שלא ממש היה לנו כוח לראות (אבל ראינו), ומהתקווה לפגוש את האנשים שבאמת בא לנו לשבת איתם בסוף היום. עכשיו זה הזמן להתרווח על הספה ולצפות בדבר מה. הנה כמה רעיונות. 

אב לאלף | The Man with 1000 Kids

כבר לפי שם הסדרה, אתם ודאי מבינים לאן זה הולך – ג'ונתן ג'ייקוב מאייר, מוזיקאי הולנדי שמצא השלמת הכנסה כתורם זרע, הודה לאחר מעשה שהוא ככל הנראה אביהם הביולוגי של כ־1,000 ילדים ב־20 מדינות שונות. מה שנקרא, הסיוט של כל גבר או אישה שאי פעם הסתייעו בתרומה מבנק הזרע. 

מתחת לשמיים: ההופעות הכי חמות שמחכות לכם הקיץ  
האהבה מנצחת: נסלי ברדה הפתיעה את "האח הגדול"

איך זה קרה? מדוע נהג בחוסר אחריות מפוארת? והשאלה הכי חשובה – האם יש בין ילדיו אנשים המסתובבים, מכירים ואפילו מתאהבים פוטנציאלית האחד בשני או בשנייה, והם בעצם אחים למחצה לכל דבר ועניין? 

כל זאת ועוד בסדרת הדוקו הנ"ל שתגרום לכם להתעצבן, לכעוס קצת, אבל גם ללחוץ על הפרק הבא מהר ככל הניתן. בקיצור, כדאי. 

החפרפרת | The Mole  

''החפרפרת'' | נטפליקס (צילום: צילום מסך נטפליקס)
''החפרפרת'' | נטפליקס (צילום: צילום מסך נטפליקס)

גילוי נאות: עד כה לא נתקלתי בתוכנית הריאליטי הנהדרת "החפרפרת", שעלתה במהלך השבוע עם העונה השלישית במספר. בתפריט: 12 מתמודדים המשוטטים בשלל פריימים פוטוגניים למדי, ובמהלך מילוי המשימות צריכים להבין מי מבין המשתתפים מחבל במאמצי הניצחון. 

אני חושבת שיש לנו מינון מוגזם מעט של ריאליטי בטלוויזיה בימים אלה, אבל "החפרפרת" מביאה משהו אחר, הרבה יותר שווה את הצפייה, לפחות בעיניי. אגב, יכול להיות שזה לא ירגיש לכם כמו ריאליטי, הרי זה משובח.