נסלי ברדה צנועה מכדי לקרוא לעצמה כוכבת טלוויזיה או טאלנט, אבל האמת ונתוני הרייטינג מצביעים שזה מה שהיא. היא כבר אמרה בראיון ששמה המיוחד נסלי, הגיע מכך שלא האמינו שתשרוד בלידתה, ומכשרדה קראו לה נסלי. מאז בכל תחום שנגעה עשתה ניסים. גם בתכניתה "אהבה גדולה מהחיים" שבחמישי האחרון הצליחה להביס את כל תכניות הרייטינג המקבילות. ישבנו להבין איך היא עושה את זה.

חדשות 12 מחזקים את ההגנה של נתניהו למחדל השבעה באוקטובר
המירוץ למדרוג: מי המנצחת הגדולה בקרב על הרייטינג?

נסלי, עיתונאית תחקירים, יוצרת דוקו, במאית ומגישת תכניות בטלוויזיה בעשור האחרון בקשת 12. מה הביא אותך לתקשורת?
"למדתי תאטרון בתלמה ילין וחשבתי לעשות תוכנית תסכיתים בגל"צ, לשם התגייסתי, אבל המציאות הייתה חזקה מכל דמיון ונשלחתי לסקר את תחום המשטרה בירושלים בתקופת האינתיפאדה השנייה. משם המשכתי בתפקידים בתקשורת וסללתי את המסלול שעניין אותי".

מתי החלטת שאת הולכת על קריירה לא בחדשות?
"בשלב יחסית מוקדם הבנתי שהרדיפה אחרי הכרוניקה של החדשות במהדורות היומיות לא מאפשרת לי עומק שמספיק מעניין אותי וחיפשתי להתפתח דרך תחקירים ב"מקור" וב"עובדה", עשיית מגזינים ועשייה דוקומנטרית, ובהמשך גם יצרתי את הסדרות שלי בקשת".

מאיפה הרעיון לתוכן מאחורי תכניתך?
"אני מחפשת תמיד להעמיק בתמות אנושיות חזקות. ניסים, אהבה, גבורה. מחפשת את ״הגדול מהחיים״ בצורתו הכי אנושית שיש. לראות איך פעמים רבות אצל מי שלעולם לא היו חשודים לפני כן בהיותם יוצאי דופן, לפתע בוקעת מופלאות שיש אצל שייקספיר או באגדות".

מה רצית להשיג בתוכנית הזו?
"לדבר על הכוח העצום של אהבה. כוח שמזיז הרים ומשנה מסלולי חיים. להראות איך לפעמים אהבות מתנגשות בין משפחה וזוגיות. איך אהבה חוצבת בסלע כמו מים".

עד כמה היה קשה להוציא אותה אל הפועל?
"למצוא סיפורים מהסוג הזה זה קשה מאוד ודורש חיפוש מפרך. אבל יש לי צוות מעולה שמצליח להבריק כל פעם מחדש".

מה הסוד שבהצלחתה?
"אנשים רוצים לדעת שיש תקווה. שאהבה מנצחת. עמוק בפנים אנשים יודעים שאהבה וגבורה והיאחזות בחיים הם מה שמרכיב אותנו, לא משנה מאיזה רקע באנו".

איך הרגשת כשהצלחת להביס ברייטינג תכניות ריאליטי גדולות ופופולריות?
"תמיד נחמד לדעת שצופים במה שאנחנו יוצרים. עם רייטינג תמיד צריך להיזהר ולא להתייהר מדי - אז לא עוסקת במי שהבסתי אלא בזה שהרבה צפו".

האם את חושבת שנקעה נפשו של העם מתכניות ריאליטי?
"לא יודעת. ברור לי שאנשים מחפשים את הטוב ואת התקווה - נראה לי שכל פורמט שיעסוק בזה בצורה עמוקה ירוויח".

מה המטרות הלאה?
"עובדת על סדרה חדשה ומחכה כמו כולנו לרגע בו החטופים והחיילים יחזרו הביתה".