אתמול התקיים פרק הדחה שמתווסף לסדרת הדחות מפתיעות של העונה. הדיירים המועמדים להדחה היו יהב ,אור, אמילי, דני, הדר, מלאני ועינב. בסופו התמודדו ראש בראש יהב ואור, כשיהב הודח סופית מהבית.

יהב אהרבור בבית האח הגדול (צילום: רשת 13)
יהב אהרבור בבית האח הגדול (צילום: רשת 13)

ההדחה הייתה מפתיעה במיוחד כי אור שחשף צדדים מכוערים באישיותו נשאר בבית בניגוד מוחלט לתחזיות ולרשת שגעשה נגדו עם קריאות כמו "בריון", "חייב לעוף הביתה", "הדייר הכי דוחה בתולדות האח הגדול". 

צמוד צמוד: "האח הגדול" מצמצם פערים מ"רוקדים עם כוכבים"
זה קרה: אלה הדיירים החדשים שנכנסו לבית "האח הגדול"

הכל התחיל בוויכוח סוער שפרץ בין אור לעינב לאחר שהאחרונה העירה לו שהוא עם משקפיים בבית, דבר שנוגד את חוקי "האח הגדול". אור התפוצץ על עינב שהעיזה להעיר לראש המאפייה, ודיבר אליה בבריונות "תסתמי את הפה שלך", "סעי לי מהפנים", "פישרית" ו"ילדה מטומטמת".

אור בן דוד, האח הגדול 2024 (צילום: מיכה לובטון)
אור בן דוד, האח הגדול 2024 (צילום: מיכה לובטון)

גם עינב נפלה בלשונה והגיבה לו "חתיכת אפס", ואור השיב לה "אפס מי שעשה אותך". אל הגנתה של עינב הצטרפה חברתה, הדר שגם זכתה למטר של גידופים מאור.

אל הבית נכנסו שני דיירים חדשים שהבהירו לאור שהבריונות שלו חצתה כל גבול והעמידו אותו להדחה, ומדון קורליאונה של הבית, נכנס אור עם זנב בין הרגליים לתוך הכוך של עצמו ונאלם דום, כשהבין איך הוא מצטייר רע בחוץ, ונראה כי מעתה יעשה חישוב מסלול מחדש. במיוחד שאל נעליו נכנס דייר חזק ואכזרי ממנו, צחי פלג נשוי ואבא לשלושה.

יהב אהרבור נכנס לבית האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
יהב אהרבור נכנס לבית האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

הדר לעומת זאת, נותרה בהלם לא רק בגלל הבריונות של אור, אלא בגלל ההדחה המפתיעה  של יהב שהפך בפרק האחרון למאהב החדש שלה בבית. מספיק היה לראות את מבע פניה, ברגע שלירון ויצמן וגיא זוארץ הכריזו על הדחתו של יהב אמש.

כזכור עד לפני שבועיים חלקה הדר את המיטה עם הדייר תום ברכה, והרומן הראשון שלהם בבית, לא תרם לברכה שהודח בשלבים מוקדמים של המשחק. יהב ששם את עינו על הדר מתחילת העונה, הצליח סופסוף להשיג את מבוקשו וברגע שהיא אפשרה לו להתקרב אליה, גם הוא הודח מהמשחק. 

זה נראה כאילו הקללה רובצת על המאהבים של הדר, כל מי שפוצח איתה ברומן, מוצא את עצמו במעלה המדרגות מחוץ לבית. האם זו המזל הרע של הדר?

או שאפשר להכריז רשמית שכל מי שנכנס לבית האח הגדול ומפתח רומן כבר בתחילת העונה, לא מצליח לשכנע את הקהל בבית שהרומן אמין ואמיתי ולכן מכשיל את עצמו במשחק ומודח.

כך קרה העונה גם לעידן. ברגע שהתחיל קשר רומנטי עם אמילי, הגלגל התהפך ומדייר אהוב הוא הפך לשנוא ומצא את עצמו במהרה בחוץ. כך קרה גם בעונות קודמות ללא מעט דיירים שמיהרו למצוא בן זוג בבית עוד לפני שבחרו מיטה בבית כמו רוי רייניש ולין אלפי.

לין אלפי ורוי רייניש (צילום: אור גפן)
לין אלפי ורוי רייניש (צילום: אור גפן)

מסתמן כי לא ניתן להתל בצופה החכם, והטקטיקה של הדיירים למצוא זוגיות וכך להתקדם במשחק, הפכה למכשול עבורם. הדיירים העונה הם פיהוק אחד גדול ומתמשך, אין אף אחד שראוי להקשיב לו, אין אף דייר שראוי לקבל במה, ואין אף פיגורה גרוטסקית כמו סתיו קצין שיכולה לתת לנו בידור קל. 

מלי קליגר. האח הגדול (צילום: רן יחזקאל)
מלי קליגר. האח הגדול (צילום: רן יחזקאל)

דווקא הדיירים החדשים, צחי פלג, אחיו הגדול של ג'ורדי ומלי קליגר שנכנסה על תקן יענקי מהעונה הקודמת, נראים מעניינים ונראה שאף אחד מהם לא צפוי להיכנס לזוגיות בבית, תודה לאל.