חברת yes תעלה דרמת ריגול תקופתית חדשה בהפקת "גיל פורמטס" וענקית המדיה האמריקאית Lionsgate שהפיקה בין השאר את סדרות הטלוויזיה "מד מן", "כתום זה השחור החדש" ואת סרטי הקולנוע "משחקי הרעב" ו"ג'ון וויק". ההפקה הבינלאומית הגדולה החלה להצטלם בישראל בתחילת השבוע.

בסדרה יככבו השחקן הגרמני, אוליבר מסוצ'י (כוכב הסדרה "אפל" בנטפליקס והסרט המצליח "הוא חזר"), אניה בוקשטיין, נאיה בינשטוק, עידו טאקו, רותם קינן שרית וינו אלעד עוד. יוצרי הסדרה, המבוססת על רעיון מקורי של אסף גיל, הם משה זונדר ("טהרן", "פאודה"), אסף גיל ורונית ויס ברקוביץ' ("אזהרת מסע", "הנערה מאוסלו"). במאי: גבריאל ביבליוביץ' ("טיפול לילי")
 
עלילת הסדרה מתרחשת ב-1970 ונעה בין קיבוץ בעמק הירדן לבין גרמניה. במרכזה אורי (אוליבר מסוצ'י), האלפא מייל של הקיבוץ שהקים עם אנה אשתו (אניה בוקשטיין) משפחה לתפארת, ושניהם החליטו להשאיר מאחור את עברם הטראומטי כניצולי שואה. הם מצליחים לשמור על שתיקה כבר 25 שנה, עד ליום שבו המוסד כופה על אורי לחזור לגרמניה ולהסתנן לתא של ותיקי אס. אס, במטרה לאתר את פושע המלחמה הנאצי הידוע לשמצה, יוזף מנגלה, שהצליח להימלט בתום מלחמת העולם השנייה.