המנחה והשדרן אלירז שדה נכנס בחה"כ שמחה רוטמן, ותקף את יחסו למשפחות החטופים, בשידור בערוץ החדש i24. זאת על רקע הדיון בוועדת החוקה אתמול (שני) בו דני אלגרט, אחיו של החטוף איציק אלגרט, הוצא מהדיון בכוח בהוראת יו"ר הוועדה שמחה רוטמן

שדה הנסער אמר בשידור: אנשים קצת התבלבלו וזה העניין שפתאום החטופים הופכים להיות עניין פוליטי. צריך להוציא את זה מהשפה. אני חושב שרוטמן טעה, הוא חייב לו התנצלות של האמ-אמ-אמא של ההתנצלות. כי מה שקרה כרגע, היית יכול להתאפק. יכולת למשוך את זה עוד זמן, יכולת לעשות הכל. אין בעיה עם דעות - שהוא יגיד את שלו והוא יגיד את שלו".

מינוי הקונסול וחיפוש העבודה: עתירה לבג"ץ - חשפו את התרגיל לכאורה של יאיר נתניהו במיאמי  
הרב יהודה דרעי, שהיה מועמד לתפקיד הרב הראשי, הלך לעולמו בגיל 66

עוד אמר שדה: "בסופו של דבר רוטמן חייב לאיש התנצלות. זה בושה וחרפה. רוטמן הגיע דרוך מהרגע הראשון. הוא כאילו תכנן לעצמו איזשהי הצגה. ועכשיו, אתה יודע רוטמן עושה דברים טובים, אני יכול להגיד לשבחו, ואני יכול להגיד דברים גרועים. זה אחד הדברים הכי גרועים אם לא הכי גרוע שהוא עשה. הוא חייב לו התנצלות והוא חייב לעשות הכל כדי שהאיש הזה יחזור לוועדה ויסיים את הדברים שלו". 

דני אלגרט (צילום: אבשלום ששוני)
דני אלגרט (צילום: אבשלום ששוני)

לפי i24NEWS עוד הוסיף אלירז: "רוטמן עשה את מה ששנוא עליו לחברו, כל כך היה מתוכנן ודרוך ששכח שמי שמולו הוא אח של חטוף שנמצא בגיהנום כרגע, גם אם הפריע לאח אחר, כשממשלה מבינה שאין לה יכולת לקבוע התסכול יוצא על מי שזקוק לרחמים".