השבוע, באופן שאינו משתמע, החלטתי לוותר על הזמנת מזון ממסעדות הסביבה ולהיגמל מג'אנק פוד עד יעבור זעם. או לפחות עד שההוצאות יחלפו מפירוט העובר ושב שלי, וכך גם הערך התזונתי הפחות איכותי המעורב בעניין. עד כה אני יכולה לומר בלב שם שהשד לא כל כך נורא, ושאפשר לשבוע לחלוטין מקופסאות שהכנתי בביתי הקט. פירוט בפרטי למעוניינים. המינוס (לא בבנק)? החסך באוכל נחות לא מותיר לי מה לעשות מול הנטפליקס. לפחות יש מה לראות. 

גויו | Goyo

לא אחת עולה סדרה, או יוצא סרט, המגולל את חייהם של צעירים וצעירות המצויים על הספקטרום האוטיסטי. זה תמיד מרגש, בעיקר אם מדובר במוצר טלוויזיוני חדש ולא ארכאי מלפני מאות שנים, ובדרך כלל הוא מותיר בנו משהו הרבה אחרי הצפייה. אחרי שאמרתי את כל זה, 'גויו' הוא אולי הסרט הטוב ביותר שראיתי בזירה הזו, לפחות בעת האחרונה. ולא בכדי.

במרכז העלילה ניצב גויו, כשם הסרט, צעיר על הספקטרום העובד כמדריך במוזיאון אי שם בבואנוס איירס. תחביבים: ציור, ואן גוך, ומה שביניהם. יום אחד מבחין גויו באווה, מאבטחת שמתחילה לעבוד לצדו במוזיאון, ומחליט שהוא מעוניין להכיר אותה לעומק. ושום דבר לא עוצר אותו בדרך. 

ב־106 הדקות שלפניכם יש כל כך הרבה חן ואנרגיות כיפיות, שלמען האמת הצליחו למלא את מצבריי הדלים כיאה לתקופה זו. אתם תתרגשו, ותצחקו, ותחשבו על דברים הרבה יותר פשוטים לכמעט שעתיים. אחרי שתתרגלו לארגנטינאית כמובן, כמעט שכחתי. אין בעד מה ואפילו על לא דבר. 

תחרות הגריל הגדולה | Barbecue Showdown

כבר דיברנו על תחרות הגריל הגדולה, ואפילו אמרנו שמדובר בתחרות בישול נפלאה בה ניצבים כתף אל כתף מומחים ומומחיות לתחום הגריל ומוצריו, כשמטרת העל – זכייה בתואר אלוף הברביקיו. למה אנחנו מתכנסים שוב לאותה מטרה? ובכן, העונה השלישית עלתה לנטפליקס, וזאת סיבה למסיבה. 

''תחרות הגריל הגדולה'' (צילום: נטפליקס)
''תחרות הגריל הגדולה'' (צילום: נטפליקס)

אז אם אתם אוהבים בשר, רעבים לפני ארוחת הצהריים, או יותר גרוע – רעבים אחרי ארוחת הצהריים כמוני, אתם הולכים ליהנות מרעשי צלייה מסיביים, שמן קופצני במיוחד, ובשר ששוב ישלח אתכם לקצב, כשבליבכם חלום. בתיאבון.