עיתונאי חדשות 13, רביב דרוקר, הגיב היום (חמישי) בפעם הראשונה ובשידור חי להחלטה המפתיעה להוריד את תוכניתו "אזור מלחמה" מהאוויר, למרות שהיא מובילה בממוצע הרייטינג מול שאר התוכניות המשודרת באותה שעה.

דרוקר פתח ואמר: "לפני כמה שעות הודיעה רשת, הזכיינית שמפיקה את התוכנית הזאת, שהיא מורידה את התוכנית מהאוויר. אני חייב להגיד שזה תפס אותי, ואני מניח שאת כולכם, בהפתעה". עוד הוסיף, "אנחנו פה כל עוד יתנו לנו. כל עוד יהיה חשמל, כל עוד המצלמות עובדות, כל עוד יאפשרו לנו לדבר. כמו שמוטי קירשנבאום עליו השלום אמר, אותנו יוציאו מפה רק באלונקה".

מחיר ה"בגידה": שי לי שינדלר הצטרפה לתוכנית של קשת - וברשת סגרו חשבון
"אין טסלה": התקלה המוזרה של יונית לוי בשידור חי | צפו

כתבת חדשות 13, נגה ניר נאמן, שלקחה חלק בפאנל הגיבה לדבריו של דרוקר ואמרה: "אני חושבת שאני מדברת בשם כל הכתבים והפרשנים של חדשות 13. אנחנו חושבים שההחלטה להוריד את התוכנית הזאת היא לא מקרית. זאת תוכנית שנותנת פייט למתחרים. היא סמל מבחינתנו לאומץ עיתונאי. זה הכה אותנו בתדהמה הסיפור הזה".

מוקדם יותר היום, העיתונאי מתן חודורוב, אשר משמש כפרשן כלכלי ויו"ר ועד עובדי חדשות 13, התייחס גם לפרסום וכתב: ״קיבלנו בהלם את ההודעה על הורדת ״אזור בחירה״ עם ⁦‪רביב דרוקר‬⁩, התכנית היומית המצליחה ביותר בערוץ 13. ‏המהלך, כחודש לאחר מינוי שמאלוב, מבטא עוד התערבות בשידורי החדשות, המדיפה ריח פוליטי. כל בר דעת מבין את הכיוון שמסמנים כאן לעיתונאים ולצופים. ‏נמשיך להיאבק נגד המינוי והרוח שהוא מבטא״.

המגישה לשעבר, תמר איש שלום, שעזבה את הערוץ לפני מספר שבועות, הגיבה אף היא להחלטה: "מצעד הטרלול: יש תכנית אקטואליה אחת ברשת13 שנותנת פייט חזק למתחרות, תכנית שהצליחה להשיג נאמנות של צופים קבועים בפרק זמן קצר - ״אזור מלחמה״ של רביב דרוקר. היום ההנהלה החדשה של הערוץ החליטה להוריד את התכנית הכי חזקה שלהם, שאותה מנחה עיתונאי מעולה, תחקירן על, שהוא גם מבקר חריף של נתניהו וממשלתו. באו לחרב, ומהמקפצה".