את סוף השבוע פתחתי בדיוק כפי שמצווה עלינו, בני האדם, לפתוח. עם יין קריר, חברה טובה, שיחה בלתי נגמרת ואוכל שממלא אותך לפחות עד יום ראשון בבוקר. למרות שכל זה קרה בכלל מספר שעות לפני ארוחת שישי. אחרי שהתאוששתי מעט, ניגשתי לנטפליקס. אתם יודעים, כדי לראות מה השתנה. חזרתי עם מסקנות. 

חתולים מתפוצצים | Exploding Kittens

אם גם אתם נוהגים לשחק משחקי חברה, אין שום סיכוי שלא שמעתם על 'חתולים מתפוצצים', משחק קלפים חביב למדי במסגרתו עליכם לנסות לא להתפוצץ. יותר מורכב ממה שוודאי נשמע לכם. השבוע, לשמחתנו הרבה, עלתה לנטפליקס סדרה הנושאת את אותו השם, ולא במקרה – מדובר בשיתוף פעולה עם החברה שייצרה את המשחק. 

בגדול, הדמויות מאוד דומות לאלו במשחק המעולה, אבל העלילה כבר תיקח אתכם למחוזות אחרים לגמרי. במרכז הסדרה ניצב אלוהים, ולצדו נצר של השטן שהיא הנמסיס שלו בערך, והשניים צריכים לעשות טיול קצר בכדור הארץ ולחיות בין בני האדם, אבל בעודם חתולים. 

אתם מבינים לאן זה הולך. נונסנס מצויר של תשעה פרקים, כחצי שעה כל אחד, שכדאי לשתות בשלוק אחד לצד אדם מבוגר נוסף. זה קצת מטריל כשצופים בזה לבד, אל תשאלו מאיפה אני יודעת. לא הייתי מוותרת, בהצלחה. 

נעלמו אל תוך הלילה | Vanished into the Night

ומשהו קצת פחות חתולי, והרבה יותר אפל – מעשה בבחור איטלקי, הורה המצוי בסופם של חיי הנישואים שלו. בהחלטה של רגע, הוא מחליט לעשות הכל כדי להציל את ילדיו שנעלמו ללא כל התראה מוקדמת. וכמו בכל מותחן טוב, העומד בפניו הולך להיות מסוכן. 

נעלמו אל תוך הלילה (צילום: נטפליקס)
נעלמו אל תוך הלילה (צילום: נטפליקס)

יכול להיות שבזמן אחר הייתי קובעת שמדובר בסרט קצת נדוש ואולי אף צפוי, אבל הדרמה הזו בת 92 הדקות מצליחה לחדש ולהיות מעניינת עד הקרדיטים שבסוף. על כל פנים, איטלקית יכולה לגרום גם לרשימת קניות להישמע כמו משהו הרה גורל.