פרשן חדשות 13, ברוך קרא, שוחח היום (ראשון) עם מעריב במהלך כנס החירום שנערך ביוזמת ועד עובדי חדשות 13 וארגון העיתונאים והעיתונאיות בישראל נגד הנהלת רשת והמנכ"לית החדשה, יוליה שמאלוב ברקוביץ'.

בפתח דבריו אמר קרא: "קודם כל אנחנו ממש מאמינים ומקווים שהעתירה תתקבל. אנחנו עוד יותר מקווים עדיין שמשהו יקבל שכל וימנע את המעמד המביך הזה של עתירה של עיתונאים כנגד חברה שמעסיקה אותם".

אולפן שישי: בציטוט אחד מבריק סיכם ניר דבורי את המלחמה
אחרי התאונה: טלי גוטליב ובנה בהופעה מפתיעה

כשנשאל מה יקרה במידה והעתירה נגד המנכ"לית החדשה לא תתקבל, ענה: "לגבי מה יקרה אם, נצטרך לחשוב מה אנחנו עושים. יכולים להגיד דבר אחד. את המצב שבו יוליה שמאלוב ברקוביץ' תהיה העורכת הראשית שלנו אנחנו לא נקבל. אנחנו נצטרך לראות מה הדרך הנכונה לפעול".

כנס חרום ערוץ 13 (צילום: אבשלום ששוני)
כנס חרום ערוץ 13 (צילום: אבשלום ששוני)

בנוגע לביטול תכניתו של שותפו למסך, העיתונאי רביב דרוקר, ציין: "קיבלנו בתדהמה את ההחלטה המופרכת הזו לקחת רצועה מצליחה ביותר, מבחינת רייטינג ותוכנית מאוד טובה לכל הדעות. לכן ברור לנו שהשיקולים מאחורי ההחלטה הזו לא רק שהם לא עיתונאים, הם גם לא כלכליים".

בהמשך הוסיף, "מילא אם זו הייתה תוכנית כלכלית אבל כרגע זה מופרך. אנחנו מבינים מצד שני זה שאנחנו צריכים למחות על הדבר הזה ולהשמיע קול חזק".

רביב דרוקר בכנס החירום (צילום: אבשלום ששוני)
רביב דרוקר בכנס החירום (צילום: אבשלום ששוני)

"אחד הדברים המפתיעים שהיו פה - עיתוי הוצאת ההודעה לעיתונות הייתה כאשר הם הודיעו שהם רק מורידים תוכנית ולא מה שהם שמים במקום. זו הודעה מופרכת", אמר בנוגע למהלך השנוי במחלוקת של הנהלת הערוץ.