יו"ר רשת 13 נדב טופלוסקי פנה לראשונה היום (ראשון) לעובדי הערוץ וטען שבמאבקם ישנם גורמים לא אתיים, זאת על רקע כנס חירום שקיימו עובדי החברה בתל אביב, אליו הגיעו עשרות עיתונאים גם מכלי תקשורת מתחרים.

"ערוץ 13 מחויב לעצמאות מוחלטת", כתב, "אין לו שום אג'נדה פוליטית. חופש ביטוי, ליברליות וביקורתיות הם ערכים עליונים בערוץ. עד היום לא הייתה שום טענה שלא כך פני הדברים. הטענה שהחלטות של הנהלת הערוץ נובעות מהכוונה של גורמים פוליטיים, אינטרסים שונים של בעלי מניות או כל ניחוח לא ענייני כזה או אחר פשוט אינה נכונה. מעולם, ואני מדגיש - מעולם, לא היה, ולעולם לא יהיה לי ולבעלי המניות האחרים חלק בדבר כזה".

אמנון לוי: "עזבתי את ערוץ 13 כי דעותיי הליברליות לא מצאו חן בעיני מישהו" | מיוחד למעריב
ברוך קרא נגד מנכ"לית חדשות 13: "קיבלנו בתדהמה את ההחלטה המופרכת הזו"

עוד התייחס להורדתו תוכניתו של רביב דרוקר "אזור בחירה": "הנהלת הערוץ מאוד מעריכה את פאנל הכתבים והפרשנים, ובכללם את רביב דרוקר. רביב הוא עיתונאי מצוין וקול חשוב מאוד. התוכנית אזור מלחמה לא תחודש אומנם (ותרד בעוד מספר חודשים), אולם קולו של רביב ממשיך להישמע בערוץ בתוכניות אחרות". 

השלט שהוצב בכניסה לבניין ערוץ 13 ברמת החייל (צילום: חדשות 13)
השלט שהוצב בכניסה לבניין ערוץ 13 ברמת החייל (צילום: חדשות 13)

בהמשך כתב טופולסקי, שכזכור הצביע בעד מינויה של יוליה שמאלוב-ברקוביץ' לתפקיד מנכ"לית החדשות: "שתקתי במשך חודש מתוך כבוד לעיתונאים. אבל למרבה הצער, במאבק על העתיד של חדשות 13, פועלים גם גורמי כוח לא מקצועיים, לא אתיים, בעלי אג'נדה מאוד ברורה. על כך לא אבליג. יש לי מחויבות לציבור הרחב, לבעלי המניות ולכלל עובדי הערוץ. כך פעלתי עד היום וכך אני מתכוון לפעול גם בהמשך".