פעיל אחים לנשק ירון קרמר שלח בשם בא כוחו התראה בטרם נקיטה בהליכים משפטיים לערוץ i24NEWS. במכתב שנשלח למנכ"ל הערוץ פרנק מלול נטען כי קרמר אצל עיתונאית הערוץ נווה דרומי ובמסגרת הכתבה "נעשה על ידכם שימוש מגמתי, פסול ומכפיש בראיון שנערך למר קרמר, ממנו כביכול ניתן ללמוד כי מר קרמר אמר את הדברים הבאים: 'ידענו שהפגיעה בביטחון תהיה משמעותית. אני חושב שבעיתוי שנוצר במדינת ישראל בשנת 2023 הצעד הזה היה צעד לגיטימי'".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

עוד נכתב כי "אין זאת אלא שהצגת הדברים שנאמרו על ידי מר קרמר בכתבה בכלל ובפרט בפרסום המסית והשקרי, נעשתה באופן פסול, מסולף, מגמתי ומכפיש, שכלל אינו משקף את דבריו, חוטא לנסיבות, להקשר ולתוכן שבהם הדברים נאמרו על ידי מר קרמר בראיון. – מדובר על אחיזת עיניים של ממש (לכאורה לפחות), הטעיה של ממש ופעולה מכוונת על מנת להסוות את המטרה האמיתית של הראיון, תוך נטילת משפט בהקשר אחד והדבקתו בהקשר אחר לגמרי, במכוון, באופן מגמתי, במחיר של אי אמירת אמת הטעיית ציבור הצופים שלכם, כאשר לנגד עיניכם עומד רייטינג ותו לא", נטען. 

בשל כך, בא כוחו של קרמר דורש מהערוץ להעביר העתק מהריאיון, להוריד את הכתבה מכל פלטפורמה ולפרסם תיקון או הכחשה בתכנית. עוד דורשים כי פיצוי כספי  בסך 100 אלף ש"ח.